مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان قم خبر داد:

تعیین نرخ کرایه‌های اتوبوس از قم به مرز مهران

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان قم با اشاره به اینکه نرخ اتوبوس‌های مهران 65 هزار تومان است، گفت: با هرگونه افزایش نرخ کرایه‌های اتوبوس به شدت برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۳۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۹ 17 November 2015
به گزارش تابناک قم، ابوالفضل جمالی در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم که در سالن امام رضا (ع) برگزار شد، با اشاره به نرخ کرایه‌های اتوبوس برای مرز مهران، اظهار کرد: سقف کرایه‌های اتوبوس 65 هزار تومان است.

وی افزود: در صورتی که رانندگان نرخ بلیط را افزایش دهند، با آنها به شدت برخورد خواهد شد، نظارت بر قیمت کرایه اتوبوس، رفتن زائران قمی به مرز مهران توسط مسئولان قمی صورت می‌گیرد اما نظارت برگشت به عهده استانداری ایلام خواهد بود.

مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان قم با اشاره به اینکه 70 اتوبوس برای انتقال زائران به مرز مهران آماده شده است، گفت: اتوبوس‌ها همگی ویژه است که در این ایام با کمبود اتوبوس رو به رو نخواهیم بود.

جمالی تصریح کرد: نرخ اتوبوس‌های دربستی هم با اتوبوس‌های معمولی یکسان خواهد بود و نظارت شدیدی بر این امر خواهیم داشت که در این راستا پلیس راهور نیز با ما همکاری خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه زائران از پایانه‌های مسافربری به سمت مهران حرکت خواهند کرد، گفت: نباید اجازه دهیم رانندگان از مکان‌های دیگر اقدام به جابه‌جایی مسافران و زائران کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زین العابدینی هستم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
سلام نفری 65برام خیلی بالاست البته امام حسین بیشتر ازاین ارزش داره ولی من همسرم وبچه ام و مادرزنم هم بامن هستندولی دستم خالیه امکان داره من همون کرایه قبلی روبدم چون من قبلا سوال کرده بودم کرایه نصف بودوطبق اون برنامه ریزی کرده بودم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار