انتقاد یک اصلاح طلب به روند توسعه فارس در دو سال اخیر

دبیر حزب اسلامی کار استان فارس به فرصت‌های از دست رفته برای توسعه همه جانبه در دو سال ابتدایی دولت یازدهم در استان فارس اشاره کرد و افزود: درآن زمان به لحاظ سیاسی نیز فرصت‌های زیادی برای تحقق وعده‌های انتخاباتی و برنامه‌های ارایه شده روحانی از بین رفت.
کد خبر: ۱۳۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 17 November 2015
تابناک فارس به نقل از ایلنا: بهمن حاجات‌نیا که در دیدار اعضای شورای مرکزی و مسئولان سازمانهای این حزب با معاون سیاسی امنیتی استاداری فارس سخن می‌گفت، با ارایه گزارش از عملکرد این حزب در بیش از یک دهه گذشته در استان گفت: برنامه این حزب در دولت کنونی یاری ‌رساندن در کنار نقد منصفانه به دولت است.

وی با برشمردن برخی چالش‌های موجود در جریان اصلاح‌طلب و نیازهای امروز این جریان فکری تصریح کرد: اصلاحات نیازمند انتقال تفکر خود به بدنه اجتماع است.

حاجات‌نیا جفای وارد شده به تحزب در دولت قبل را زیاد عنوان کرد و افزود: برخی از آقایان باور ندارند که احزاب می‌توانند در توسعه همه جانبه کشور نقش عمده‌ای را بازی کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به انتخابات پیش روی مجلس اشاره کرد و گفت: هرچه جلوتر می‌رویم شرایط حساس‌تر و انتخابات مهم‌تر می‌شود.

دبیر حزب اسلامی کار فارس با انتقاد به بخشی از عملکرد نمایندگان مجلس افزود: شرایط به گونه‌ای شده است که برخی ترجیح می‌دهند به جای نماینده مردم در مجلس برای برخی از نمایندگان، از واژه ره‌یافتگان به مجلس استفاده کنند.

حاجات‌نیا  خواستار نظارت بیش از پیش دستگاه‌های نظارتی برعملکرد کاندیداهای احتمالی مجلس و منابع مالی آنها در انتخابات شد و تاکید کرد: دغدغه بسیاری از احزاب این است که خدای ناکرده این منابع از محل ثروت‌های نامشروع حاصل شده باشد.

حاجات‌نیا در بخش دیگری ازصحبت‌هایش به فرصت‌های از دست رفته برای توسعه همه جانبه در دو سال ابتدایی دولت یازدهم در استان فارس اشاره کرد و افزود: درآن زمان به لحاظ سیاسی نیز فرصت‌های زیادی برای تحقق وعده‌های انتخاباتی و برنامه‌های ارایه شده روحانی از بین رفت.

وی اختلاف بین احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب با مدیریت ارشد استان در دوره قبل را بسیار عمیق و جدی عنوان کرد و گفت: با پیروزی روحانی در انتخابات، مدیران دولت قبل که متهمین بردن کشور و استان تا لبه پرتگاه بودند، کیف خود را برداشته و آماده دل کندن از میزشان بودند که متاسفانه عملکرد بد برخی از مدیران و مشاوران باعث گردید تا روند کند توسعه و پیشرفت استان به دولت کنونی هم انتقال یابد.

حاجات‌نیا اختلافات موجود بین گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب را بسیار کم و در حداقل ممکن دانست و افزود: توقع این جناح فکری از مجموعه استانداری عملکرد مطلوب و براساس برنامه‌های دولت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار