فرمانده انتظامی کردستان:

رعایت حقوق شهروندی وظیفه پلیس است

فرمانده انتظامی کردستان، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی در مراکز انتظامی را از وظایف پلیس دانست و گفت: کارکنان نیروی انتظامی به عنوان پلیس یک نظام اسلامی باید با سعه صدر و اجرای دقیق قوانین رفتار مناسبی با مراجعه‌کنندگان داشته باشند.
کد خبر: ۱۳۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 18 November 2015

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود خرم‌نیا در بازدید از انتظامی شهرستان کامیاران، اظهار کرد: تامین امنیت، آسایش و آرامش شهروندان وظیفه‌ای است که بر عهده نیروی انتظامی نهاده شده و کارکنان این نیرو برای تحقق این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی، بزرگترین سرمایه پلیس را اعتماد مردمی دانست و گفت: عملکرد پلیس باید در راستای جلب اعتماد مردم باشد و با قاطعیت می‌توان گفت ناجا بدون حمایت، همراهی و همگامی مردم در اجرای ماموریت‌های خود موفق نخواهد بود.

فرمانده انتظامی کردستان، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی در مراکز انتظامی را از وظایف پلیس دانست و تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی به عنوان پلیس یک نظام اسلامی باید با سعه صدر و اجرای دقیق قوانین رفتار مناسبی با مراجعه کنندگان داشته باشند.

وییکی از رمزهای موفقیت هر مجموعه را رعایت نظم عمومی آن سازمان و انضباط فردی به ویژه در چارچوب دستورالعمل‌های ابلاغی و آیین نامه‌های مربوطه عنوان کرد و گفت : اگر رعایت نظم و انضباط در سرلوحه کارها قرار گیرد، بدون شک در هیچ مجموعه‌ای با مشکل مواجه نخواهیم شد، از آنجایی که در اذهان عمومی نیروی انتظامی مظهر نظم و انضباط است می‌بایست به این امر مهم توجه و نگاه ویژه داشته باشیم.

سردار خرم‌نیا به ارزش خدمتگزاری به مردم اشاره کرد و افزود: خدمت رسانی به مردم یک فرصت الهی است و کارکنان ناجا باید قدردان و شاکر درگاه خداوند باشند که آنها را شایسته خدمتگزاری به نظام اسلامی قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با توجه به وظیفه ذاتی خود در تعامل و برخورد مستمر با اقشار مختلف مردم است و به همین دلیل کلیه شئون و رفتار کارکنان دائماً زیر ذره بین شهروندان قرار دارد لذا کلیه کارکنان باید همواره با رعایت انضباط و با رفتاری شایسته معرف و نماینده‌ای در خور شان پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

گفنتی است، سردار خرم نیا در حاشیه بازدید از ستاد انتظامی شهرستان کامیاران به صورت رو در رو با تعدادی از شهروندان دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار