پرداخت تسهیلات یک میلیارد ریالی از سوی صندوق کار آفرینی امید در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه گفت: صندوق کار آفرینی امید به طرح‌های کار آفرینی در شهرستان کرمانشاه تسهیلات قرض‌ الحسنه یک میلیارد ریالی پرداخت می‌کند.
کد خبر: ۱۳۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱ 19 November 2015
فرماندار کرمانشاه گفت: صندوق کار آفرینی امید به طرح‌های کار آفرینی در شهرستان کرمانشاه تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیارد ریالی پرداخت می‌کند.

فضل‌اله رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: پنجاه تا شصت میلیارد ریال تسهیلات قرض‌ الحسنه در اختیار صندوق کار آفرینی امید قرار داده شده است تا به افرادی که طرح‌های کار آفرینی دارند اختصاص یابد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: یکی از شرط‌های پرداخت تسهیلات یک میلیارد ریالی به افراد اشتغالزا بودن طرح‌های ارائه شده از سوی آن‌ها است که در این طرح‌های کار آفرینی باید حداقل برای پنج نفر ایجاد اشتغال کند.

رنجبر خاطرنشان کرد: پرداخت این تسهیلات به افراد محدودیت ندارد و هر فردی که بتواند طرحی ارائه کند که در آن پنج نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شوند می‌تواند از این تسهیلات قرض‌ الحسنه بهره‌مند گردد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه افزود: افرادی که تمایل به دریافت این تسهیلات را دارند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت جزئیات به محل صندوق کار آفرینی امید واقع در چهارراه بسیج، جنب مسجد الغدیر مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار