تشکیل بسیج مردمی یکی از ماندگارترین کارها و اقدامات امام (ره) بود

فرماندار کرمانشاه گفت: تشکیل بسیج مردمی یکی از ماندگارترین کارها و اقدامات حضرت امام (ره) بود به گونه ای که برکت تشکیل آن هرساله بیشتر از قبل مشخص می شود.
کد خبر: ۱۳۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 19 November 2015
فرماندار کرمانشاه گفت: تشکیل بسیج مردمی یکی از ماندگارترین کارها و اقدامات حضرت امام (ره) بود به گونه ای که برکت تشکیل آن هرساله بیشتر از قبل مشخص می شود.

فضل الله رنجبر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بسیج را می توان پاسدار حریم و حرمت های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که سال هاست به خوبی از آن حراست و نگهداری کرده است.

وی با اشاره به جایگاه والای بسیج نیز گفت: این جایگاه آنقدر ارزشمند و رفیع است که حضرت امام (ره) افتخار خود را در بسیجی بودن می دید.

رنجبر افزود: اگر می خواهیم اقتدار نظام در مجامع بین المللی حفظ و به آن افزوده گردد باید مسئولین و کارگزاران آن روحیه بسیجی خود را تقویت کرده و بسیجی وار در عرصه های کار و تلاش و مجامع سیاسی حضور یابند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه حل مشکلات مردم را نیازمند داشتن روحیه ای بسیجی عنوان و خاطرنشان کرد: تجربه به خوبی نشان داده بسیج در هر عرصه ای که ورود پیدا کرده نتیجه آن پیشرفت، توسعه و اقتدار بوده است.

وی با بیان اینکه دولتمردان نیز امروز با همین روحیه بسیجی در حال خدمت به مردم هستند، گفت: تلاش برای حل مشکلات جامعه و همچنین سرکشی مداوم از خانواده های معظم شهدا بدون شک نشانگر روحیه بسیجی است که که در وجود تک تک دولتمردان وجود دارد.

رنجبر در پایان با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج، از برگزاری برنامه های مختلف به این مناسبت در سطح شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: شایسته است تا ادارات مختلف شهرستان هم خود برنامه هایی برای گرامیداشت این هفته برگزار و هم به ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه برای اجرای برنامه ها کمک کنند.

از 29 آبان تا پنجم آذر به نام هفته بسیج نامگذاری شد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار