اقدام مناسب شورای شهر کرج / هزینه ورزش بانوان در کرج نصف شد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج از نیم‌بها شدن تمام باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی شهرداری کرج برای بانوان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 21 November 2015
به گزارش تابناک – البرز: فاطمه اسکندری گفت: برای تربیت صحیح نسل‌های آینده کشور به مادرانی سالم، تندرست و شاداب نیاز داریم.
وی افزود: برای تحقق این مهم باید زیرساخت‌های لازم برای ورزش بانوان را فراهم کنیم، این در حالی است که متاسفانه یکی از دلایل کاهش استقبال بانوان از ورزش، هزینه‌هایی است که باید متحمل شوند.
نماینده کرج در شورای اسلامی شهر تصریح کرد:‌ در این راستا کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، تلاش کرده است تا ورزش این شهرستان از تک بعدی بودن خارج شود و به ورزش بانوان نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.
اسکندری گفت: ما نباید فقط به دنبال مدال باشیم،‌ بلکه باید ارزش‌ها را هم زنده نگه داریم و اخلاق محوری و پهلوان‌پروری را سرلوحه تمامی کارهای قرار دهیم.
اسکندری افزود: به همین دلیل تلاش می‌کنیم برای بانوان منزلتی را تعیین کنیم که بتواند به اهداف خود دست یافته و وظیفه یک بانوی مسلمان را در جامعه به خوبی انجام دهد.
وی بیان داشت: شورای شهر کرج و به ویژه کمیسیون فرهنگی حساسیت خاص و زیادی به توسعه ورزش بانوان دارد و تلاش داریم تا بانوان از انزوای فعلی به صورت صحیح خارج شده و جایگاه اصلی خود را در جامعه به دست آورند.
رئیس کمیته بانوان شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد:‌ در این راستا به شهرداری کرج اجازه داده شده است، نسبت به اجاره سالن‌های ورزشی با یک سوم قیمت کارشناسی شده توسط کارشناس رسمی و تحت نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، تنها جهت استفاده بانوان، اقدام کند.
اسکندری در پایان گفت: همچنین کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج طرحی را به تصویب رساند که بر اساس آن تمامی سالن‌های ورزشی شهرداری شهر کرج برای بانوان نیم بها شده و این طرح با اکثریت آرا به تصویب رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار