بازدید عضو شورای شهر کرج از تابناک

هیچ کس منکر کمبودها، کاستی‌ها و نواقص نیست و باید در سالی که مقام عظمای ولایت آن را به نام سال همدلی و همزبانی مزین فرموده‌اند، بیشترین تعامل میان مسئولان و مردم برقرار باشد.
کد خبر: ۱۳۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 23 November 2015
مریم قهرمانی عضو شورای اسلامی شهر کرج صبح امروز با حضور در دفتر تابناک البرز با خبرنگاران این رسانه دیدار کرد و از نزدیک با نحوه تهیه، تولید و انتشار اخبار و گزارش‌ها آشنا شد.

قهرمانی در بخشی از این دیدار با تاکید بر اینکه اکثریت مطلق اصحاب رسانه در استان البرز را افرادی دلسوز، زحمتکش و حامی توسعه استان تشکیل می‌دهند، گفت: به طور قطع همراهی و تعامل رسانه‌ها و خبرنگاران با مدیریت شهری، نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات کلانشهری چون کرج دارد.
وی با تاکید بر اینکه هدف همه ما باید تحقق اهداف والای اسلام و انقلاب در مدیریت‌ها و خدمت به مردم باشد، اظهار داشت: در دوره چهارم شورای شهر، تعامل خوبی میان رسانه‌ها و اعضای شورای شهر برقرار بوده و امیدواریم مردم از برکات این همکاری در آینده بیشتر سود ببرند.
عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: هیچ کس منکر کمبودها، کاستی‌ها و نواقص نیست و باید در سالی که مقام عظمای ولایت آن را به نام سال همدلی و همزبانی مزین فرموده‌اند، بیشترین تعامل میان مسئولان و مردم برقرار باشد.
قهرمانی تصریح کرد: رسانه‌ها به عنوان مشاورانی امین برای مسئولان هستند و می‌توانند با بیان مشکلات و نیازهای جامعه، مدیران را برای اجرای برنامه‌های مناسب یاری کنند.
در ادامه جلسه فوق،‌ امیر توحید فاضل مدیر مسئول تابناک البرز نیز گزارشی از عملکرد 9 ماهه این رسانه ارائه داد و گفت: اگرچه تابناک فعالیت خود را در استان البرز به تازگی آغاز کرده،‌ اما این رسانه دارای پشتوانه غنی و تجربه بیش از یک دهه‌ای است که پشتوانه‌ای ارزشمند و بسیار خوبی به شمار می‌آید.


وی افزود: تعداد مراجعه به سایت تابناک البرز و پیام‌هایی که در این مدت محدود و کوتاه از مردم دریافت کردیم، نشان می‌دهد که عملکرد خبرنگاران تابناک در البرز مطلوب و اثر بخش بوده هم اکنون جزو پرمخاطب‌ترین رسانه‌های استان به شمار می‌آید.
مدیر مسئول تابناک البرز اظهار داشت:‌ با وجود اینکه هم اکنون اکثر رسانه‌های ملی در البرز نمایندگی و دفتر سرپرستی داشته و تعداد کثیری نیز رسانه محلی و سایت‌های خبری در این استان فعالیت می‌کنند،‌ خلع رسانه‌ای که با نگاه نقادانه و مصلحانه موضوعات را مورد بررسی قرار دهد به شدت احساس می‌شود.
فاضل تصریح کرد: تابناک با هدف رفع این نیاز در البرز فعالیت خود را آغاز کرد و اگر چه می‌دانستیم و می‌دانیم که مسئولیت و هدفی خطیر بر عهده داریم، با توکل و ایمان و اعتقاد راسخ پا به میدان گذاشتیم.

وی تاکید کرد: اولویت و هدف اصلی تابناک بیان مشکلات، معضلات و نیازهای مردم و ارائه راهکارهای کارشناسی شده برای رفع کمبودها، حمایت از مدیران و دستگاه‌هایی که تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار بسته‌اند و انتقاد دلسوزانه و مصلحانه از کاستی‌ها و کمبودها است. لذا تاکید داریم که تمام مدیران و دستگاه‌ها می‌توانند از ظرفیت و پتانسیل تابناک البرز برای تسریع در روند خدمت‌رسانی و تحقق اهداف و برنامه‌های خود استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار