دشمن به دنبال تضعیف ملت ایران است

کد خبر: ۱۳۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 24 November 2015

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان به دنبال تضعیف روحیه بسیجی ملت ایران هستند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی بیش از 3 دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی، دستاوردهای بسیار مهمی در کشور شاهد هستیم که این موفقیت‌ها و پیروزی‌ها هرگز با دوران پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: تنها یک نمونه از این دستاوردها مربوط به دوران دفاع مقدس است، دورانی که بیش از 40 کشور دنیا به حمایت از دشمن متجاوز و ارتش جنایتکار بعث عراق پرداخته و ملت ایران با دست‌های خالی مجبور به دفاع از آب و خاک و ایمان و اعتقاد خود شدند.

این نماینده مجلس افزود: پس از جنگ نیز موفقیت‌ها بسیار را شاهد بودیم که می‌توان نمونه‌هایی از آن را در افزایش اقتدار دفاعی، موفقیت‌های علمی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را مشاهده کرد.

کیایی‌نژاد با طرح این پرسش که دلیل پیروزی‌ها و موفقیت‌های دوران پس از انقلاب اسلامی چه بود، گفت: این پرسشی است که باید به آن پاسخ دهیم و بگوییم که چگونه کشوری مانند مستعمرات اداره می‌شد و سفارتخانه‌های غربی برای حاکمان آن تعیین تکلیف می‌کردند، به این درجه از عزت و افتخار و سربلندی رسید.

وی ادامه داد: به طور قطع در کنار هدایت‌های مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پس از ایشان مدیریت عالمانه مقام عظمای ولایت، روحیه بسیجی، ایثار و فداکاری ملت ایران برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی عامل اصلی دستاوردهای 3 دهه اخیر است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما اگر به دنبال تداوم و گسترش پیروزی‌ها و موفقیت‌ها هستیم، باید تفکر بسیجی را در خود تقویت کرده و بسیجی‌وار برای تحقق رهنمودهای ولایت و رفع دغدغه‌های معظم‌له و اجرای سیاست‌های اسلام و انقلاب تلاش کنیم.

کیایی‌نژاد افزود: دشمن نیز از این نقطه قوت ما به خوبی آگاه بوده و به همین دلیل است که می‌خواهد تفکر بسیجی را از ملت ایران بگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: دشمنان به دنبال دشمنان تضعیف روحیه بسیجی ملت ایران هستند تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار