راه اندازی کمیته" طرح و برنامه" در ستاد دهه فجر یزد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد ترویج باورهای انقلابی را ضروری دانست و از راه‌اندازی "کمیته طرح برنامه"، برای اولین بار در ستاد دهه فجر یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 01 December 2015

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام محمد فخرالدینی در اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور امام زمان (ع) است، اظهار داشت: توجه به موقعیت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انقلاب اسلامی در عصر امروز ضروری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران، جنبشی علمی است که، در راستای تحقق اهداف نظام مردم سالاری دینی راه‌اندازی شد.

فخرالدینی با اشاره به ضرورت تبعیت از ولایت فقیه در نظام اسلامی، افزود: تبیین افکار عمومی اقشار مختلف به ویژه نسل جدید، انتقال اهداف انقلاب و ترویج باورهای دینی بین دست اندرکاران مناسبت‌های ملی و مذهبی، از دیگر موارد حائز اهمیت در راستای تدوین برنامه‌های منسجم و مستمر ملی است.

وی راه‌اندازی" کمیته طرح و برنامه " ستاد دهه فجر را برای اولین بار در استان یزد، از جمله اقدامات ضروری دانست و بیان کرد: ستاد دهه فجر به عنوان قوی‌ترین ستاد اجرایی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی وظیفه تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در مناسبت‌های ملی و مذهبی را به عهده دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های جدید در ایام بزرگداشت دهه فجر ادامه داد: انقلاب اسلامی با تبعیت از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در عصر امروز منشأ تحولات بسیاری در دنیا است.

وی مکتب انقلاب اسلامی را برگرفته از مکتب عاشورا عنوان کرد و اظهار داشت: ایستادگی، وحدت کلمه و تبعیت از ولایت فقیه، از جمله مهمترین رسالت‌های جامعه اسلامی در برابر استکبار است.

فخرالدینی حضور کودکان در مناسبت‌های ملی و مذهبی را از دیگر ضرورت‌های برنامه‌ریزی مناسبت های‌ملی دانست بیان کرد: کودکان و نوجوانان امروز نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی در آینده دارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار