رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خبرداد:

رشد 113درصدی اعتبارات ملی بخش کشاورزی به لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از جذب ۴۷ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرحهای کشاورزی این استان خبر داد ومیزان اعتبار ملی به استان طی امسال نسبت به سال گذشته ۱۱۳ درصد رشد داشته است. .
کد خبر: ۱۳۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸ 03 December 2015

 به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،مهرداد غضنفری  در جلسه شورای برنامه ریزی لرستان با اشاره به جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه ها و طرحهای کشاورزی لرستان اظهار داشت: طی امسال ما موفق شده ایم بیش از ۴۷ میلیارد تومان در این حوزه برای استان اعتبار جذب کنیم.

وی با اشاره به جذب اعتبارات خاص برای اجرای طرحهای کشاورزی لرستان عنوان کرد: در مجموع کل اعتبارات این حوزه در کشور ۶۰۶ میلیارد تومان بوده که تا کنون از این میزان ما توانسته ایم ۴۷ میلیارد تومان برای استان جذب کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: در مجموع ۷.۷ درصد اعتبارات خاص را برای طرحهای کشاورزی استان جذب کرده ایم.

غضنفری از اختصاص ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار به حوزه افزایش دام استان خبر داد افزود: در این حوزه ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در کل کشور در نظر گرفته شده که ما توانسته ایم ۱.۵ میلیارد آن را برای استان مصوب کنیم.

وی همچنین به اعتبارات اجرای طرحهای شبکه آبیاری کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: در مجموع اعتبارات پیش بینی شده در این حوزه در کل کشور ۳۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده که ما از این میزان بیش از ۱۱ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان برای اجرای طرحهای خود جذب کرده ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان همچنین اعتبارات کشور در حوزه احداث باغ را ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان نیز شش میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان برای استان جذب کرده ایم.

غضنفری تصریح کرد: اعتبارات ملی سازمان جهاد کشاورزی لرستان طی سال ۹۱ حدود هشت میلیارد تومان بوده و این میزان در سال ۹۲ به ۱۶ میلیارد تومان رسیده است.

وی میزان اعتبارات ملی این سازمان طی سال گذشته را ۲۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این میزان در سال ۹۴ به بیش از ۴۷ میلیارد تومان رسیده که با این اوصاف اختصاص این میزان اعتبار ملی به استان طی امسال نسبت به سال گذشته ۱۱۳ درصد رشد داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار