جریمه شدن 442 متخلف اقتصادی در آستارا

کد خبر: ۱۳۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 03 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه ، 442 متخلف اقتصادی با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آستارا معرفی و جریمه شدند.

بیژن خالقوردی پور روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در هشت ماه امسال 10 هزار و 766 مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی بخصوص نانوایی های توسط بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آستارا به عمل آمد.

وی اضافه کرد: این بازرسی ها با هدف اعمال سیاست تنظیم بازار ، اصلاح نظام توزیع با محوریت عدالت گستری نظارت بر واحدهای توزیعی ، تولیدی و خدماتی به صورت جدی اجرا می شود.
وی اظهار کرد: متخلفان به میزان 455 میلیون و 463 هزار و 600 ریال از سوی اداره تعزیرات حکومتی جریمه شدند.

خالقوردی پور بیشترین تخلف بازاریان را مربوط به درج نکردن قیمت عنوان کرد و ادامه داد: گرانفروشی ، صادر نکردن صورتحساب و کم فروشی از جمله تخلفات متصدیان واحدهای صنفی در شهرستان آستارا است.

وی با اشاره به انجام 364 مورد گشت مشترک با اداره های مختلف شهرستان آستارا در هشت ماه امسال اظهار کرد: در این مدت 368 مورد گزارش و شکایت مردمی ثبت شده است.
وی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را با تلفن 124 اداره صنعت ، معدن و تجارت و یا با شماره 01344819767 واحد بازرسی اتاق اصناف اطلاع دهند.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری غرب رشت مرکز استان گیلان واقع شده و با حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب آنها در بازارچه ساحلی متمرکز شده است ، همه ساله پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است و یکی از 20 شهر گردشگرپذیر کشور به شمار می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار