محمد راستاد مدیرکل بنادر استان بوشهر:

اصلاح موج شکن خارک با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی اصلاح موج شکن بندر مروارید خارگ آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵ 18 March 2015
تابناک بوشهر: محمد راستاد عصر شنبه در حاشیه نشست با مسئولان جزیره خارک اظهار داشت: جزیره خارک از نقاط بسیار مهم و استراتژیک است که بخش عمده نفت خام کشور از این جزیره صادر می‌شود.

وی بر لزوم توجه ویژه در بحث حمل و نقل دریایی تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از نقاط ضعف در بحث حمل و نقل دریایی کشور، نبود یارانه در این حوزه است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در ارتباط خرید کشتی مسافربری خارک بیان داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته در سازمان مرکزی، شرکتی به‌عنوان خریدار انتخاب شده است.

راستاد افزود: در همین راستا حساب مشترکی بین سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت مذکور دیده شده است و همچنین از شرکت مذکور تعهداتی مبنی بر فعالیت شناور در مسیر خارگ بوشهر خارک اخذ شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اصلاح موج شکن بندر مروارید خارک، اذعان داشت: اعتبار ۱۲ تا ۱۵ میلیارد تومانی برای اصلاح موج شکن بندر مروارید خارک در ابتدای سال جاری اختصاص یافت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: به زودی عملیات اصلاح موج شکن بندر مروارید خارک با اعتبار یاد شده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار