کرمان

ایجاد هزار و ۷۰۰واحداشتغالزایی در کرمان

رئیس بسیج سازندگی کشور از هدف گذاری ایجاد هزار و ۷۰۰ واحد اشتغالزایی کوچک در استان کرمان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 06 December 2015

سردار نعمان غلامی شنبه شب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در دفتر استاندار کرمان با اشاره به توان بسیج سازندگی اظهار کرد: در دوران های مختلف این ظرفیت مورد استفاده قرار گرفته و بسیج به عنوان سرباز نظام همواره آماده خدمت رسانی برای پیشرفت کشور است.

وی مسئولان را فرماندهان و بسیج را سربازان نظام در جنگ اقتصادی دانست و افزود: در حال حاضر قرارگاه هماهنگی اعزام گروه های جهادی به استان ها در تهران ایجاد شده است.

رئیس بسیج سازندگی کشور با تاکید بر لزوم استفاده از نیروی بومی در گروه های جهادی گفت: بسیج توانمندی های بسیاری دارد و برای استفاده بهینه از این ظرفیت و ارتقاء سطح فعالیت ها باید گروه های جهادی با هماهنگی استاندار و مسئولان در استان ها حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات اشتغالزایی باید منجر به ایجاد اشتغال پایدار شود، افزود: هزار و ۷۰۰ واحد کوچک اشتغال با ۳۵ میلیارد تومان برای سال جاری استان کرمان هدف گذاری شده است.

سردار غلامی با اعلام آمادگی بسیج سازندگی برای همکاری در زمینه اجرای طرح شناسنامه دار کردن اراضی، یادآور شد: سوادآموزی نیز از دیگر اهدافی است که به جد دنبال می کنیم.

وی تاکید کرد: هدف بسیج سازندگی خدمت رسانی، عمران و آبادانی کشور است و هرگز به دنبال کار جناحی و سیاسی نیستیم.

رئیس بسیج سازندگی کشور با تاکید بر لزوم آبادانی مناطق محروم، اظهار کرد: منابع خوبی برای این مناطق پیش بینی شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار