به منظور نهادینه کردن فرهنگ طبیعت پاک

همایش هیئت های ورزشی چرام در جمع آوری زباله ها و پاکسازی طبیعت+تصاویر

همایش جمع آوری زباله ها و پاکسازی طبیعت با هدف نهادینه کردن فرهنگ طبیعت پاک و حفاظت از محیط زیست زباله های رها شده جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۴۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸ 12 December 2015
همایش جمع آوری زباله ها و پاکسازی طبیعت با هدف نهادینه کردن فرهنگ طبیعت پاک و حفاظت از محیط زیست زباله های رها شده جمع آوری شد.
 
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،عصر روز جمعه، با حضور معاون فرماندار،ریس اداره ورزش و جوانان ،محیط زیست و بخشداری چرام ،هیئت بیماری های خاص، امور صنفی چرام و دهیاری روستای شیرازی،از جلوی دانشکده صنعت و معدن به طرف جاده آرند نسبت به پاکسازی محیط و جمع آوری زباله ها اقدام کردند.

 علیمراد بخشایی با اشاره به حضور هیت های رزمی چرام در این همایش و پاک سازی طبیعت گفت:یکی از کارکردهای هیت های ورزشی نهادینه کردن فرهنگ همیاری و کمک به همدیگر در اجتماع و کارهای خیرخواهانه و عام المنفعه می باشد.
 وی بیان کرد:نقش ورزش در ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان نسل نوجوان و جوان تاثیرگذار است و باید از این ظرفیت در ایحاد محیطی پاک و عاری از آلودگی در شهر چرام استفاده نماییم.
وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه که حضور فعالی در برنامه های عام امنفعه در شهر چرام دارند خواستار حمایت مسولان از آنها برای معرفی پتانسیل های شهرستان و حفاظت از محیط زیست شد.
 داریوش پاداش معاون فرماندار چرام ضمن حضور در پاکسازی طبیعت همراه با ورزشکاران گفت:رها شدن زباله ها در ورودی شهرها یکی از معضلات کنونی در مدیریت شهری است . وی بیان کرد:با نهادینه کردن فرهنگ صیانت از محیط زیست در مدارس و هیت های ورزشی که نسل جوان در آن حضور دارند می توان گام مهمی در راستای پاک سازی و جلوگیری از ریختن زباله در ورودی شهرها برداشت. معاون فرماندار چرام ضمن تشکر از بانیان برگزاری چنین همایشی تصریح کرد:محیط زیست و صیانت از آن یک موضوع ملی و متعلق به همه مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار