ورزشگاه تختی نوسازی می‌خواهد

ورزشگاه تختی که در دهه ۶۰ به دلیل برگزاری مسابقات لیگ فوتبال قم و انبوه تماشاگران اوج جذابیت را به ورزش قم هدیه می‌کرد این روز‌ها با وجود فعالیت در چند رشته شرایط عمرانی خوبی ندارد.
کد خبر: ۱۴۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 19 December 2015
به گزارش تابناک قم، استخر ورزشگاه جهان پهلوان تختی مدت‌ها است که به صورت نیمه تمام‌‌ رها شده و دولت نیز زیر بار تامین هزینه تکمیل آن نمی‌رود و اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز می‌خواهد این استخر را به بخش خصوصی واگذار کند تا بخش خصوصی با پرداخت هزینه‌ای در حدود1/5 تا ۲ میلیارد تومان این استخر را تکمیل کند و در مقابل تا مدت زمان قابل توجهی از درآمد آن بهره‌مند شود.

علاوه بر استخر این ورزشگاه، ساختمان‌های ورزشگاه تختی که برخی محل استقرار هیأت‌های ورزشی و برخی سالن تمرین ورزشکاران بوکس، جودو و کشتی هستند در وضعیت مناسبی قرار ندارند. زمین چمن ورزشگاه تختی گرچه چند سالی است با پوشش چمن مصنوعی میزبانی از مسابقات لیگ‌های فوتبال استان را بر عهده دارد اما ساختمان‌های جانبی این زمین چمن به خصوص رختکن‌های این ورزشگاه وضعیت نامناسبی دارد و این وضعیت سال‌ها است که ادامه دارد.

سیده لیلا عنبری معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اخیرا از تلاش برای اختصاص دادن ورزشگاه تختی به ورزش بانوان خبر داده بود گرچه بعید است این ورزشگاه حداقل در مدت زمان کوتاهی به ورزش بانوان اختصاص داده شود.

حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نیز پیش از این از تخصیص بودجه‌ای از سفر رئیس جمهوری به قم برای نوسازی و بهسازی ورزشگاه تختی خبر دادهد بود و در صورت تحقق این وعده، ورزشگاه تختی طی یکی دو سال آینده نوسازی خواهد شد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار