ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی درکرمانشاه آغاز شد

فرماندار کرمانشاه گفت: همزمان با سراسر کشور کار ثبت نام از داوطلبان شرکت در در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 19 December 2015
فرماندار کرمانشاه گفت: همزمان با سراسر کشور کار ثبت نام از داوطلبان شرکت در در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه آغاز شد.

فضل الله رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: کار ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز شنبه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه آغاز شد و تا ۴ دی ادامه دارد.

فرماندار کرمانشاه گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به فرمانداری کرمانشاه یا وزارت کشور نسبت به ثبت نام خود در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان تا ۴ دی برای ثبت نام فرصت دارند، گفت: به همراه داشتن ۳ نسخه کپی از کارت ملی و شناسنامه عکس دار به همران اصل این مدارک، تعداد ۱۰ قطعه عکس جدید ۳ در ۴، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی و اصل و کپی گواهی رسمی قبول استعفا و یا نداشتن اشتغال در پستی خاص و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس از جمله مدارک الزامی برای ثبت نام است.

رنجبر ارائه اصل و کپی کارت پایان خدمت دوره وظیفه عمومی یا مدرک موثق نسبت به مشخص بودن وضعیت مشمولی را  الزامی دانست.

وی همپنین گفت: کار ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز در حال انجام است و تا ۲ دی ماه ادامه دارد.

رنجبر افزود: رای مردم باید محفوظ باشد و در امنیت و صلاح دید کامل  به همراه انتخاب کاندید اسبق و مناسب در انتخابات حضور پیدا کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار