جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز کرج

کد خبر: ۱۴۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 22 December 2015


رئیس شورای شهر کرج از جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز در سطح شهر کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر کرج با بیان اینکه توسعه خدمات در کلانشهر کرج و افزایش خدمات به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان در دستگا‌ه‌های مختلف است، گفت: ساماندهی تابلوهای غیرمجاز در سطح شهر کرج یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید با نظارت دقیق و درست اجرایی شود.

وی ادامه داد: متأسفانه هم‌اکنون وجود تابلوهای غیرمجاز در سطح شهر کرج سبب نازیبایی و آلودگی بصری شده است که لازم است با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم این معضل برطرف شود.

رئیس شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: در این راستا از این پس هیچ تابلوی تبلیغاتی جدیدی تا زمان ساماندهی تابلوهای غیرمجاز نصب نمی‌شود.

به گفته دادگو، در این راستا تمامی دستگاه‌ها باید برای ساماندهی و جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در کلانشهر کرج باید همکاری‌های لازم را داشته باشند.

* یکسان‌سازی تابلوهای تبلیغاتی در دستور کار است

علی حاج‌کاظم دیگر عضو شورای شهر کرج نیز با تأکید بر ساماندهی و جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز از سطح شهر گفت: از مهم‌ترین اقدامات درخصوص تابلوهای موجود در سطح شهر و برای زیباسازی محیط شهری، یکسان‌سازی آن‌هاست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون برنامه‌ای برای افزایش تعداد تابلوها در سطح شهر نداریم، اما با توجه به اینکه برخی از تابلوها در سطح شهر فرسوده شده‌اند، لذا لازم است برای یکسان‌سازی این تابلوها اقدامات لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار