امام جمعه کرمانشاه: شهدای مدافع حرم پاسداران واقعی حریم ولایت و امامت هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از شهدای مدافع حرم به عنوان پاسداران واقعی حریم امامت و ولایت یاد کرد که با نثار جان پاک خود اجازه تعرض به حریم کبریایی بزرگان دین را نمی دهند.
کد خبر: ۱۵۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 23 December 2015
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از شهدای مدافع حرم به عنوان پاسداران واقعی حریم امامت و ولایت یاد کرد که با نثار جان پاک خود اجازه تعرض به حریم کبریایی بزرگان دین را نمی دهند.

آیت الله مصطفی علما روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید اکبر ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جوانان برومند کشور هر زمان که لازم بوده در صحنه دفاع از اسلام و ارزش های الهی حضور یافته و جان پاک خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان برومند انقلاب به عنوان مدافع حرم در حال دفاع از عتبات مقدسه ای هستند که جزو اعتقادات دینی و مذهبی ماست و به دشمنان اجازه خودنمایی نمی دهند.

آیت الله علما افزود: ایران اسلامی به برکت وجود چنین سرداران رشیدی است که به عنوان یک قدرت بزرگ منطقه ای شناخته می شود و هیچ مستکبری به خود اجازه تعرض به خاک کشور را نمی دهد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: هر زمان که مسئولان نظام تشخیص دهند که اسلام و انقلاب نیاز به حراست و پاسداری دارد جوانان برومندی نظیر شهید ملکشاهی و سایر مدافعان حرم حاضر می شوند تا با جان خود از اسلام، حرمین شریفین و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

وی همچنین با قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم، این حضور را نشانه قدرشناسی مردم و بصیرت بالای آن ها دانست و گفت: همین حضور باشکوه درس ها و پیام های زیادی برای دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) دارد.

شهید اکبر ملکشاهی به عنوان پنجمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه روز 28 آذر در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه و به دست تکفیری های داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و امروز در گلزار شهدای شهر کرمانشاه به خاک سپرده شد.

مراسم بزرگداشت این شهید والامقام امروز (چهارشنبه) از ساعت 14:30 دقیقه تا 16 عصر در مسجدالنبی طاقبستان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار