انفجار شدید در یک واحد مسکونی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از وقوع انفجار شدید بر اثر نشت گاز در یک واحد مسکونی قدیمی خبر داد و گفت: این حادثه چهار مصدوم بدنبال داشت و آتش نشانان یک مادر جوان به همراه خردسالش را از زیر آوار نجات دادند.
کد خبر: ۱۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴ 18 March 2015
جلال ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: گزارش این حادثه در خیابان وحدت اسلامی ساعت 4.33 بامداد امروزبه سامانه 125 اعلام شد که ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی گفت: انفجار در یک خانه قدیمی دو طبقه 35 متری روی داده بود که منجر به آتش سوزی و تخریب دیوارهای این خانه کوچک شده و شدت انفجار به حدی بود که دیوارهای دو خانه کناری محل حادثه هم تخریب شد.

ملکی افزود: در این ارتباط آتش نشانان وارد عمل شدند با خاموش کردن آتش یک مرد 45 ساله که دچار سوختگی شده بود را از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در منزل کناری محل حادثه یک مادر 25 ساله به همراه بچه یک ساله اش در زیرآوار مانده بودند که آتش نشانان این دو فرد را نجات دادند.

وی افزود: در منزل سوم هم بدلیل ریزش دیوارها یک مرد 40 ساله از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد که این فرد مصدوم را از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی گفت: آتش نشانان محل را ایمن سازی کردند و عملیات در ساعت 5.33 بامداد امروز به پایان رسید.

علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار