بندرگاه انزلی یکی از مهمترین بنادر گیلان است

با توجه به لزوم رعایت کامل قوانین فوق مقرر شد کمیته هماهنگی سواحل گیلان با ریاست استاندار محترم و دبیری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان تشکیل شود .
کد خبر: ۱۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹ 18 March 2015
به گزارش تابناک گیلان :سید علی نعیمی گفت : با عنایت به ابلاغ سند بالادستی iczm مقرر شد کلیه کارهای انجام شده و همچنین برنامه ریزی های آینده در سواحل کشور از این سند بالادستی تبعیت کند .

وی تصریح کرد : با توجه به لزوم رعایت کامل قوانین فوق مقرر شد کمیته هماهنگی سواحل گیلان با ریاست استاندار محترم و دبیری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان تشکیل شود .

نعیمی یادآور شد : در جهت رعایت کامل قوانین فوق اولین جلسه کمیته سواحل در استانداری گیلان با حضور مدیران ذیربط تشکیل شد .

وی موضوعات قابل بررسی در این کمیته را رعایت مسائل زیست محیطی ، سازه های ایمن ، رعایت قوانین سازه های دریایی ، دریافت مجوزهای لازم از ارگانهای ذیربط عنوان کرد .

نعیمی متذکر شد : با توجه به ساحلی بودن استان و همچنین حضور جمع کثیری از گردشگران مقرر شد، موضوع از نظر گردشگری خاصه مسافرتهای دریایی نیز مورد توجه قرار گیرد .

گیلان از وجود سه بندرگاه انزلی ، آستارا، چمخاله و کیاشهر برخوردار است .

بندرگاه انزلی یکی از مهمترین و قدیمی ترین بنادر شمال کشور و دارای ظرفیت تخلیه و بارگیری هشت میلیون تن کالا در سال است که با تکمیل طرح توسعه ظرف 15 سال آینده به حدود 18 میلیون تن خواهد رسید .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار