طرح دوباره منطقه آزاد اردبیل در مجلس

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد دولت برای تصویب منطقه آزاد تجاری استان اردبیل دوباره در مجلس مطرح می‌شود تا زمینه تصویب آن فراهم آید.
کد خبر: ۱۵۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ 27 December 2015

کمال‌الدین پیرمؤذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: در نشستی که مجمع نمایندگان استان با هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی داشت، ما درخواست عموم مردم این استان را برای تصویب منطقه آزاد به رئیس مجلس و اعضای هیئت رئیسه مطرح کرده و اهمیت آن را گوشزد کردیم که هیئت رئیسه مجلس قول داد نسبت به پیگیری تصویب منطقه آزاد تجاری استان اردبیل اقدامات خود را انجام دهد.

وی تصریح کرد: درخواست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، پیگیری‌های استاندار اردبیل و خواست مصرانه مردم را بر انجام یک تصمیم‌گیری قاطع در به تصویب رسیدن نهایی منطقه آزاد اردبیل مطرح کردیم و قول گرفتیم تا هیئت رئیسه مجلس نسبت به پیگیری امور اقدام کند.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در این جلسه همه نمایندگان استان تنها خواسته آنها طرح دوباره لایحه دولت در ارتباط با منطقه آزاد بود تا متناسب با پیشنهاد دولت این لایحه دوباره در مجلس مطرح شده و زمینه اجرا و تصویب آن فراهم آید.

پیرمؤذن افزود: امیدواریم در ماه‌های آینده با مطرح شدن دوباره منطقه آزاد تجاری استان اردبیل و با حمایت‌هایی که رئیس و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی انجام می‌دهند، زمینه و بستری فراهم آید تا بتوانیم مقدمات اجرایی منطقه آزاد تجاری را فراهم کنیم.

لایحه منطقه آزاد تجاری استان اردبیل دو هفته پیش بعد از طرح در صحن علنی مجلس به دلیل مخالفت اکثریت نمایندگان به تصویب نرسید و رد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار