رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی:

حرکت 9 دی از جنس 19 دی بود

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی: روز 9 دی روز یاس دشمنان نظام مقدس اسلامی است. حرکت مردم در 9 دی از جنس حرکت مردم در 19 دی بود. هر دو در دفاع از ولایت و رهبری.
کد خبر: ۱۵۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳ 30 December 2015
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زایی معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس  پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در یادداشتی به مناسبت سالروز نهم دی ماه آورده است: 9 دی روز تجلی مردم ایران در قالب امت است. روز یگانگی امام و امت است.

متن این یادداشت به شرح زیر است:

‏بسم الله الرحمن الرحيم 

الذين قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه.

9 دی روز تجلی مردم ایران در قالب امت است. روز یگانگی امام و امت است. روز دفاع از رهبری ولایت فقیه است. روز دفاع از قانون اساسی و جمهوری اسلامی است. روز تاکید امت بر قانون گرایی است. روز دفاع از عاشورا است. روز پیوند امت با قران و اهل بیت است.

روز 9 دی روز یاس دشمنان نظام مقدس اسلامی است. روزی است که مردم عزیز ما حد اعلای بصیدت سیاسی و الهی خود را به نمایش گذاشتند. حرکت مردم در 9 دی از جنس حرکت مردم در 19 دی بود. هر دو در دفاع از ولایت و رهبری. 

ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از همه مردم سرافرازمان قدردانی می کنیم و از خدای متعال می خواهیم کید و مکر دشمنان و منافقان و مستکبران و مزدوران آنها و همه کسانی که به فتنه گری علیه ملت بزرگ ایران و اسلام مشغول هستند را به خودشان برگرداند و به عظمت و شکوه ملت عزیز ایران و رهبری سرافرازمان و نیز همه امت اسلامی بیفزاید. و ما را مشمول برکات این ایام بویژه میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام قرار دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار