تجهیز 200 پارک کرج به تجهیزات تندرستی

کد خبر: ۱۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰ 19 March 2015
درسال جاری 200 پارک و بوستان در کرج به تجهیزات تندرستی مجهز شدند.

به گزارش فارس علی ترکاشوند صبح امروز در حاشیه راه‌اندازی ایستگاه‌های نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های مدیریت شهری توسعه خدمات رسانی‌ها به مردم و افزایش سرانه‌های مختلف شهری در کلانشهر کرج بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود برخی از زیرساخت‌ها در کلانشهر کرج لازم است تا توجه ویژه و اساسی به توسعه زیرساخت‌ها در سال 94 انجام شود.

شهردار کرج اعلام کرد: با توجه به اینکه شعار سال 93 توسعه سلامت بوده است لذا 200 پارک و بوستان در سطح این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون به تجهیزات تندرستی و ست‌های ورزشی مجهز شده‌اند.

ترکاشوند گفت: در این راستا 25 درصد سطوح پارک‌های سطح شهر به فضاهایی برای انجام فعالیت‌های ورزشی اختصاص یافته است.

وی تأکید کرد: در این راستا علاوه بر تجهیز پارک‌ها به ستهای تندرستی جشنواره‌های ورزشی نیز با هدف توسعه سرانه‌های ورزشی در کرج انجام شده است.

وی ادامه داد: شهرداری کرج اهتمام ویژه‌ای برای اجرای طرح‌های مرتبط با سالم‌سازی و شاداب سازی روحیه شهروندی از طریق ایجاد فضاهای سبز و ورزشی دارد لذا توسعه پارک‌ها و فضاهایی که زمینه‌ساز انجام فعالیت‌های ورزشی است، می‌تواند در سالم‌سازی جامعه شهری و به تبع آن کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی نقش بسزایی داشته باشد.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 200 پارک و بوستان در سطح شهر به تجهیزات استاندارد تندرستی و ورزشی مجهز شدند.

شهردار کرج یادآور شد: علاوه بر این مهم، از سوی سازمان پارک‌ها به برخی از مؤسسات عمومی دیگر مانند آسایشگاه‌ها، ندامتگاه‌ها و... خدماتی در حوزه فضای سبز و تجهیز اماکن ورزشی ارائه شد که با حمایت‌های شورای شهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و هیئت‌های ورزشی، این روند در دستور کار مدیریت شهری در سال‌های آتی نیز قرار گرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار