عشق به خدمت در بعضی از اعضای شورای شهر قم فوران می کند

روزنامه شاخه سبز چاپ قم روز دوشنبه، مطلبی با عنوان «عشق به خدمت در بعضی از اعضای شورای شهر قم فوران می کند» را به قلم علی محمدی مدرس دانشگاه به چاپ رسانده است.
کد خبر: ۱۵۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۸ 04 January 2016
به گزارش تابناک قم، دراین مطلب می خوانیم: انگاردیروز بود که دوستان شورای شهری با حرص ولع خدمت درو دیوار کوچه وخیابان ها را پرکرده بودند، با تصاویر قشنگ خود وشعارهای زیبا که مردم ما از همه رقیبان برای خدمت به شما آماده تر هستیم اگر شما به ما رای بدهید وما به شورای شهر برویم دنیای شما را گلستان می کنیم ما فقط می توانیم شهر شما را بسازیم واصلا ما تشنه خدمتیم نه تشنه قدرت، نکند بجز ما به کسانی دیگر رای بدهید که کلاه سرتان رفته است.

خدا روشکر مردم به این دوستان اعتماد کردند که این عزیزان سریعترلباس خدمت برتن کنند تاکاری کنند کارزار.

خلاصه این افراد تشنه خدمت انتخاب شدند و کار آغاز شد و مردمی که به وظیفه شان عمل کرده بودند منتظر ماندند تا این شعارها عملی شود وهرچه سریعتر رشد و آبادانی و سازندگی را درشهر مقدس قم ببینند. روزها و شب ها گذشت خبری نشد ومردم بیچاره همچنان چشم انتظارآبادانی شهر مانده بودند که زمزمه های بگوش رسید که شهردار دلبری غزل خداحافظ باید بخواند ودر بین اعضای شورای شهر ولوله ای راه افتاد که شهرداربعدی کی باشد از درون باشد یا از بیرون افراد بخت برگشته ای را آوردند ومعرفی کردند ولی همه آنچه که بافته بودند پنبه شد. 

افراد معرفی شده یا سرپرست نتوانستند بر صندلی شهرداری قم تکیه بزنند، در این چندماه همه هم وغم اعضای شورا شده بود انتخاب شهردار ودر این چند ماه مسیر خدمت عوض شده بود تا نکند دررایزنی های انتخاب شهردارکلاه سرشان برود،هرچه بود گذشت وبالاخره کسی ازاهالی کلان شهر قم مورد وثوق پیدا نشد که مثل دلبری بتواند دل اعضای شورای شهرقم را ببرد وشهردار قم شود.به ناچار اعضای شورای شهردست به دامن اهالی اصفهان شدند قرعه شهرداری قم به نام دکتر سقاییان از اصفهان افتاد ایشان را با سلام وصلوات به اتفاق دوستانش همزمان یا با تاخیر وارد قم کردند. 

تازه ایشان در حال مطالعه وشناسایی مناطق ومحلات قم هستند و نیاز است اعضای محترم شورای شهردر کنار شهردار جدید وغیربومی باشند تا کارها را سریعتردست بگیردکه ناگهان تعدادی از این آقایان فیلشان هوس هندوستان کرد وعلیرغم میثاقی که با مردم شریف قم بسته بودند برای چهارسال خدمت رفتند خود را آماده کنند برای نماینده شدن در مجلس شورای اسلامی،سوای اینکه این کار قانونی هست یا نه این اقدام دوستان شورای شهر قم که شاید یک رکوردباشد با اعلام تعداد نامزدی برای مجلس (هفت نفر) جای تامل فراوان دارد. 

یکی نیست از این دوستان بپرسد اگر مردم شانس بیاورند وشما انتخاب شوید پس وفای به عهد وتکلیف آن شعارهای قبل از اعتماد مردم که شما را برای چهار سال انتخاب کرده بودند چی می شود. 

مردم روزی که به شما رای دادند فکر نمی کردند اگر در وسط این میثاق کسی برای جای بهترمثل مجلس به شما یه بفرما بزند ناگهان مسیر خدمت را عوض و به سوی می روید که منافع بهتر واسم پرطمطراق تری مثل مجلس دارد، این است وفاداری به رای مردم اون هم نه یک نفر ونه دونفر، هفت تاخدا وکیلی این دیگه آخر خدمت به مردم است.

بعید نیست افراد،گروه ها وجناح های سیاسی که از این افراد حمایت کردند بیایند به مردم گزارش دهند که این بود کاندیدای اصلحی که شما از آن دم می زدید وبه مردم معرفی کردید. حالا اگر خدای نکرده این دوستان مورد اعتماد حوزه انتخابیه خود قرارنگیرند سوای بر اینکه این چندماه تا انتخابات تمرکزی بر کارها و وظایف خوددرشورای شهرنداشته اند بعد ازآن هم انگیزه وحال خدمت بخاطر شکست در انتخابات را ندارند.

اصولابرای کسی که هوای رفتن به مجلس او را سرمست کرده حضورش در شورای شهرهمراه با انگیزه ونشاط نخواهد بود هرچند که احتمالا این مورد را تکذیب کنند ولی واقعیت همین است. به نظر این حقیرمردم نجیب ومتدین ما باید از این اتفاقات درس بگیرند ودر انتخابات پیش رو سعی کنند گول ظواهر والتماس های افرادی راکه خواهان رای شما هستند را نخورند. وبا تحقیق وبررسی ومشورت با اهل فن کسانی را بعنوان نماینده خود در هر انتخاباتی برگزینید که قول وعملشان یکی بوده وبر سرمیثاقی که می بندند پایبند بوده ودغدغه خدمت داشته باشند نه جاه طلبی وبلند پروازی به نفع خود.

خدایا بر این ملت نجیب،مومن وانقلابی مسوولینی برگزین که لیاقت خدمت برآنان را داشته باشند وبه خدمت گزاران آنان توفیق وسلامتی اعطا فرما تا در سازندگی کشورعزیزمان ایران سربلند وموفق باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار