حجت‌الاسلام ‌تقوی در نشست همگرایی اصولگرایان:

زمینه انتشار اسناد ‌پشت صحنه فتنه 88 مهیا شود‌

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان، گفتمان و اعتقاد اصولگرایان را نامیدن امریکا به عنوان دشمن نخست ایران و ملت های مسلمان دانست و بیان کرد: اعتقاد ما این است که لبخند آمریکا نباید ما را فریب دهد و فتنه خط قرمز ما است.
کد خبر: ۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳ 29 January 2015
به گزارش تابناک - مازندران، حجت الاسلام رضا تقوی- رئیس شورای همگرایی اصولگرایان در نخستین نشست شورای همگرایی اصولگرایان مازندران در سالن اجتماعات هلال احمر با اشاره به شعار این شورا "همه با هم؛ نه همه با من"، اظهار داشت: انسان‌ها به مقدار توانایی خود در جامعه اثر گذارند و هر کسی بخواهد در جامعه تاثیرگذار باشد باید امکانات تاثیرگذاری و توانمندی‌های لازم را فراهم کند.

تقوی ادامه داد: ریشه همه بدبختی های جامعه را در"منیت" افرادی دانست، کسانی که همیشه به دنبال سهم خواهی هستند.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان خالق اصطلاح اصولگرایی را مقام معظم رهبری دانست که برای نخستین بار در اواخر دولت اصلاحات این واژه را بیان فرمودند.

وی افزود: پس از آن جریانی به وجود آمد و موجی در کشور شکل گرفت که هشت سال سکان مدیریت اجرایی کشور را برعهده داشتند.

تقوی با اشاره به اینکه در دوران دولت اصولگرایان، ضعف‌ها و قوت‌هایی بوده که قوت‌ها بیشتر بوده است و نباید بی‌انصافی کنیم، ادامه داد: اگر هم ضعف‌هایی پیدا شد ابتدا خود اصولگرایان آن ضعف ها را تذکر دادند.

وی با بیان اینکه هنوز برای ارزیابی دولت اعتدال زود است و باید به دولت فرصت دهیم، تصریح کرد: همه دولت‌ها ضعف‌ها و قوت‌هایی داشتند.

وی همچنین به دلخوری آیت الله مهدوی کنی از بعضی چهره‌های اصولگرا اشاره کرد و یادآورشد: بعد از استقرار دولت یازدهم، مجموعه‌ای از اصولگرایان به ملاقاتم آمدند و پیامی برای آیت‌الله مهدوی‌کنی داشتند؛ پیام آنها این بود که اصولگراها در این انتخابات موفق نشدند و شکست خوردند، عده‌ای ناامید، سرخورده و منزوی شدند و عده‌ای هم از پست‌های خود اخراج شدند و سرگردان هستند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشورافزود: آیت الله مهدوی کنی ضمن اظهار دلخوری، بیان کرد که در انتخابات اخیر التماس کردم که اصولگرایان به اجماع برسند اما این کار را نکردند.

وی با اشاره به اینکه به دنبال همگرایی در جریان‌های اصولگرایی بودیم، تاکید کرد: باید در صفی باشیم که هر تیری که ولی فقیه را نشانه گرفته، به ما برخورد کند و رهبری امت اسلامی به دست ایشان باشد.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان بااشاره به پیشنهاد و انتخاب نام برای شورای همگرایی اصولگرایان، گفت: عده‌ای می‌گفتند اصولگرایان امتحان خود را پس دادند و تاریخ مصرف اصولگرایان تمام شده اما تاریخ مصرف اصولگرایان هرگز تمام نمی‌شود.

وی همچنین گفتمان و اعتقاد اصولگرایان را نامیدن امریکا به عنوان دشمن نخست ایران و ملت های مسلمان دانست و بیان داشت: اعتقاد ما این است که لبخند آمریکا نباید ما را فریب دهد و فتنه خط قرمز ما است.

تقوی با بیان اینکه فتنه‌گران نمی‌توانند میراث‌دار شهدا باشند، ادامه داد: آن ها روزی شعار نه لبنان نه غزه را سر می دادند که با مبانی انقلابی در تعارض است.

عضو شورای جامعه روحانیت قم افزود: هدایت فتنه گران توسط کسانی صورت می گیرد که در لایحه های زیرین آن مخفی هستند.

تقوی همچنین از دیگر افتخارات اصولگرایان را داشتن مجلس اصولگرا دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم زمینه انتشار اسناد کسانی که پشت صحنه فتنه بودند مهیا شود.

تقوی گفت: هدف برگزاری چنین جلساتی، جلوگیری از به انزوا رفتن اصولگرایان و ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی اظهار داشت: ما به فکر ایجاد جریان انتخاباتی نیستیم و اگر کسی بخواهد در جلسات ما چنین اقدامی کند جلوگیری می‌کنیم.

تقوی تصریح کرد: وقتی رهبری معظم می‌فرمایند از دولت حمایت کنید ما نیز به پیروی از رهبری دفاع می‌کنیم و هر مسئولی از کشور که برای حل مشکلات مردم و کشور تلاش کند، دست او را به گرمی می‌فشاریم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار