تکرار یک عمل؛

پیامک های تبریک نوروزی با طعم انتخاباتی!

آنچه این روزها در بسیاری از شهرهای مازندران در آستانه تحویل سال دیده می شد ارسال پیامک های انبوه تبریک از سوی بعضی از کاندیداهای احتمالی انتخابات سال آینده مجلس است.کاری که برخی از نمایندگان...
کد خبر: ۱۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 22 March 2015
تابناک مازندران:یکی از آیین های نوروزی ، دید و بازدید، یا "عید دیدنی" است. در این آیین معمولا افراد به دیدار بزرگان فامیل رفته و صله رحم به جای می آورند.اگر چه همچنان این رسم زیبا در میان ما وجود دارد اما باید پذیرفت با آمدن امکانات و تکنولوژی های فعلی کم کم این دید و بازدیدها رنگ خود را به ارتباطات الکترونیکی می دهند.
امروزه برخی از افراد با دادن پیامک و یا برقراری تماس های تلفنی و یا استفاده از نرم افزارهای دیداری و شنیداری تلفن همراه سعی در جایگزینی دید و بازدیدها  داشته تا به نوعی خلا نرفتن به نزد هم را بدین گونه پر کنند.
اما آنچه این روزها در بسیاری از شهرهای مازندران در آستانه تحویل سال دیده می شد ارسال پیامک های انبوه تبریک از سوی بعضی از کاندیداهای احتمالی انتخابات سال آینده مجلس است.کاری که برخی از نمایندگان فعلی مجلس مبادرت به انجام آن می کردند اما پس از راه یابی به صحن بهارستان نه تنها پیامک های تبریک به افراد حوزه انتخابیه خود نمی دهند بلکه حتی پیامک های شهروندان را نیز بدون پاسخ می گذارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار