استفاده از امکانات دولتی در انتخابات ممنوع وقابل پیگرد است

کد خبر: ۱۶۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۹ 11 January 2016
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از امکانات، تجهیزات و خودروهای دولتی له یا علیه کاندیدا خاصی در انتخابات پیش رو از سوی نیروهای حراست، بازرسی و ارزیابی دستگاه های اجرایی استان کنترل و در صورت مشاهده با آن برخورد شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید موسی خادمی روز یکشنبه در نشست با جمعی از نیروهای حراست، بازرسی و ارزیابی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هرگونه تخلف کارکنان و یا مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در این راستا به ستاد انتخابات و دستگاه های نظارتی و قضایی استان اعلام شود.
وی بیان کرد: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که هفتم اسفند امسال برگزار می شود مهمترین پروژه سیاسی در دست اقدام دولت است.
خادمی اظهار کرد: تمام دستگاه های اجرایی برای برگزاری سالم و باشکوه این دو انتخابات مسئول هستند و هیچ نهاد دولتی در این زمینه بدون مسئولیت نخواهد بود.
وی عنوان کرد: رسالت نیروهای حراست، بازرسی و ارزیابی دستگاه های اجرایی از نوع نظارت داخلی و خودکنترلی است.
خادمی ابراز داشت: نقش این نیروها در فرآیندهای قانونمند کردن امور، پاسخگویی به مطالبات مردم و ایجاد رضایتمندی بین آنان مهم و ارزنده است و باید چنین رسالت هایی بیش از پیش جدی گرفته شود.
وی افزود: توجیه کردن ارباب رجوع ها از سوی نیروهای حراست، بازرسی و ارزیابی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر محدودیت منابع و امکانات نهادهای دولتی استان برای رفع مشکلات آنان در جلب رضایت هر چه بیشتر آنان موثر است.
خادمی گفت: فامیل گرایی و آشنابازی موجب ضایع شدن حقوق مردم می شود و نیروهای حراست، بازرسی و ارزیابی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد باید از گسترش این معضل در استان جلوگیری کنند زیرا اینگونه مسائل سیستم اداری استان را دچار آسیب و فساد می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار