بازداشت تفنگداران آمریکایی از سوی سپاه نمایشگر اقتدار ایران در جهان بود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت:بازداشت تفنگداران آمریکایی در آب های خلیج فارس از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایشگر قدرت و اقتدار ایران و زهرچشمی برای آمریکا بود.
کد خبر: ۱۶۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 15 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام محمدنقی لطفی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه ایلام اظهار کرد:آمریکا همواره به طرق مختلف قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران را در هوا,خشکی و دریا آزمایش کرده است و هر بار با اقتدار وتوان دفاعی ایران اسلامی مواجه شده است.
وی افزود:حضور تفنگداران آمریکایی در مرحله اجرای برجام نیز با هدف سنجیدن توان دفاعی ایران انجام گرفت که نیروی دریایی سپاه قدرت دفاعی ایران را به آمریکا و دنیا نشاندادند.
لطفی از وزیر امور خارجه کشور برای ایستادگی در برابر همتای آمریکاییش و تجاوز خواندن حضور تفنگداران این کشور در آب های ایران,مسوولان آمریکایی را وادار به عذرخواهی از ایران کرد.
وی با بیان اینکه ایران به عنوان قدرت برتر منطقه از دیپلماسی و از توان نظامی و دفاعی قدرتمندی در دنیا برخوردار است,گفت:ایران با اقتدار خود همه کشورهای ابرقدرت جهان را به پای میزهای مذاکره کشاند.
خطیب نماز جمعه ایلام در ادامه افزود:رژیم آل سعود یرای سرپوش گذاشتن بر جنایات داخلی و منطقه ای خود و به منظور انحراف در افکار عمومی جهان,به مقابله با ایران پرداخته است.
لطفی اظهار کرد:سیاست های کشورایران اسلامی در مقابله با شیطنت های آل سعود باید همراه با قدرت و مصلحت اندیشی باشد و سران و حامیان این رژیم جنایت کار نیز آگاه باشند که ایران قدرتمندانه در برابر کشورهای مقتدر جهان ایستاده است، عربستان که تنها یک کشور مزدور است که دیکته های اربابانش را اجرا می کند.
وی یادآورشد: کشورهای سلطه و مزدوران آنها 36 سال است که در صدد ضربه زدن به ایران هستند و در این راه از هیچ تلاش، خدعه و نیرنگی  فروگذار نکرده اند، اما هر بار با شکست از سوی کشور ایران مواجه شده اند و این امر بیانگیر با ثباتی کشور ما در منطقه است./ز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار