اعلام موجودیت "ستاد ما اصلاحات" (سما) در استان اردبیل

ستاد ما اصلاحات (سما) استان اردبیل بوسیله بیانیه شماره 1 اعلام موجودیت کرد.
کد خبر: ۱۶۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 16 January 2016
در این بیانیه آمده است:

به نام ايزد منان


( إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ )


ایران اسلامی امروز پیش از هر روز دیگری برای پاسداری از آرمان های انقلابی خود به سرمایه های اجتماعی خود که جوانان کشور هستند وابسته است و این وابستگی بسیار شرافتمندانه و با عزت می باشد. در هر برهه ای از تاریخ این مملکت وقتی تحول و تغییر بزرگی اتفاق افتاده نقش جوانان در آن غیرقابل انکار بوده است. جوانان همیشه در میانه تحرکات اجتماعی و در نوک پیکان فعالین سیاسی حاضر بوده اند. اگر نگاهی گذرا به تاریخ احزاب بیندازیم خواهیم دید حزبی دارای عملکرد قابل دفاع بوده که جوان در ساختار آن دخیل و نقش مهمی ایفا کرده است.
نسل امروز به شدت تشنه صداقت است آن هم از نوع اسلام راستین و رحمانی اش. دیگر جوانان امروز از تزویر و حیله خسته شده اند. جوانان امروزی ادامه دهنده همان جوان هایی هستند که انقلاب کردند، در دفاع مقدس حضور پیدا کردند، بالاترین نقش را در سازندگی کشور ایفا کردند و در دوم خرداد با حضورشان تحولات بنیادی جامعه مدنی را رقم زدند.
در سال 76 همین جوانان اصلاح طلب بودند که در قالب انجمن های اسلامی از رهبر اصلاحات سید محمد خاتمی برای حضور در انتخابات دعوت به عمل آوردند. اساس اين موفقيت بر پايه وحدت كلمه و باور خرد و كار جمعي بود. جوانانی که عقلانیت، جامع نگری و دوراندیشی بر مبنای تخصص و تعهد را برای آغاز مسیری نو در نهادینه سازی دموکراسی برگزیده بودند.
باتوجه به فعاليت شاخص و قابل تقدير سران اصلاحات براي بازتعريف سياست مدرن، ما جوانان نيز برآن گشتيم تا با محور قرار دادن اصل اصلاحات، براي ايجاد يكپارچگي عملياتي در انتخابات پيش رو اقدام به تشكيل ستاد ما اصلاحات ( سما) در استان اردبيل با همکاری تمام احزاب و جوانان اصلاح طلب استان نماييم.
امروز وقت آن است که با همدلی و به دور ازغرور؛ یکپارچه بر خواسته های خود توافق کنیم و برای احقاق حقوقمان تلاش نماییم و نگذاریم جریانی منحرف دوباره بر عزت و ثروت کشور عزیزمان چوب تاراج بزند. آنچه در این روزها می تواند بستر ساز و نشان از پختگی سیاسی جوانان باشد حمایت یکدل و همگانی از نامزدهایی است که وفادار به مشی عقلایی هستند.
بی شک انتخابات مجلس پیش رو تاثیرگذارترین و مهم ترین انتخابات در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ایران است. ما برآنیم با تکیه بر آرمان های انقلاب اسلامی و فرمایشات رهبر کبیر انقلاب تمام توان خود را در پیش برد اهداف انقلاب اسلامی به کار گیریم و با انتخاب ها و حمایت های خود بستر پیشرفت و توسعه همه جانبه میهن عزیزمان را فراهم کنیم. امید است مجلس آتی الگویی بارز از مدنیت و ارزش های انسانی برآمده از دین مبین اسلام و فرهنگ غنی ایران باشد.

وَ حَسْبُنَا اللَّهُ وَ عَلَیْهِ تَوَکَّلْنا
ستاد ما ، اصلاحات (سما)
جوانان اصلاح طلب استان اردبیل
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار