چهار برنامه تلویزیونی و رادیویی برای کاندیداهای خبرگان

تخصیص دو برنامه تلویزیونی و دو برنامه رادیویی برای کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری در قم در جلسه ای به ریاست استاندار قم تصویب شد.
کد خبر: ۱۶۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 16 January 2016
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری قم، جلسه کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ریاست سید مهدی صادقی استاندار قم برگزار شد و اختصاص دو برنامه تلویزیونی و دو برنامه رادیویی هر یک به مدت 20 دقیقه از مصوبات این جلسه بود.

استاندار قم در این جلسه که با حضور اعضای قانونی این کمیسیون و در محل استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به حساسیت انتخابات در کشور اظهار کرد: مسئولان اجرایی و دستگاه های اطلاع رسانی باید از هر گونه کاری که شائبه حزبی بودن در آن باشد خودداری کنند. 

سید مهدی صادقی با اشاره به مسئولیت های سازمان صدا و سیما به عنوان نهاد اطلاع رسانی در انتخابات خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز قم باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات را فراهم کند.

بر اساس آیین نامه انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به منظور تضمین برخورداری یکسان نامزدهای خبرگان از امکانات دولتی و بازرسی و کنترل نحوه تبلیغات نامزدها ، در هر استان کمیسیونی به نام کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان به ریاست استاندار و با حضور بالاترین مقام قضایی استان، رئیس ناظران شورای نگهبان در استان و مدیر صدا و سیمای مرکز استان تشکیل می شود.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار