شهرداری یاسوج ۱۴۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی طلب دارد

کد خبر: ۱۶۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 17 January 2016
سرپرست اداری مالی شهرداری یاسوج گفت: شهرداری یاسوج ۱۴۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی طلب دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید هیبت‌الله عبدی‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تخفیف عوارض ساختمانی شهرداری برای شهروندانی از برنامه‌های شهرداری به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب است.

سرپرست اداری مالی شهرداری یاسوج با اشاره به اینکه شهرداری به بیش از 120 هزار نفر جمعیت در شهر یاسوج خدمات ارائه می‌دهد، عنوان کرد: بین 25 تا 30 هزار واحد مسکونی و بین 5 تا 7 هزار واحد تجاری در این شهر وجود دارد.

وی با بیان اینکه پروانه‌های تجاری، رفاهی، آموزشی و بهداشتی تا 20 درصد تخفیف عوارض به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، افزود: پروانه‌هایی که صرفاً مسکونی هستند 30 درصد تخفیف برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

عبدی زاده ابراز کرد: برای پروانه‌هایی که تلفیقی از مسکونی و تجاری هستند تخفیف عوارض 25 درصدی توسط شهرداری یاسوج برای آن‌ها اعمال می‌شود.

وی افزود: برای تفکیک عرصه و اعیان به مناسبت دهه فجر تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته شده است.

عبدی زاده بیان کرد: پرونده‌هایی که مشمول جرائم کمیسیون ماده 100و در پرونده‌هایی که در گذشته از این تخفیفات استفاده کرده‌اند اکنون دیگر نمی‌توانند مشمول تخفیفات شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از خدمات شهرداری یاسوج به صورت الکترونیکی هستند، تصریح کرد: تقریبا 50 درصد از کارهای ما توسط اتوماسیون اداری انجام می‌شود.

عبدی زاده گفت: پرداخت عوارض خودرو، عوارض نوسازی و عوارض کسب و پیشه به صورت الکترونیکی انجام می شود.

وی با بیان اینکه شهرداری یاسوج حدود 140 میلیارد تومان عوارض پروانه‌های ساختمانی از سایر دستگاه‌های دولتی مطالبه دارد، افزود: حدود 4 میلیارد تومان نیز مطالبات شهرداری از عوارض نوسازی دستگاه‌های دولتی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار