فروش ویژه 400 مجتمع مسکونی در تهران

رئيس اتحاديه املاک استان تهران گفت: انبوه‌سازان 400 مجتمع مسکوني يک تا 100 واحدي را در تهران با تخفيف و اقساط مي فروشند.
کد خبر: ۱۶۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 17 January 2016
حسام عقبايي با اشاره به اينکه يکي از عوامل ناپايداري اقتصادي کمبود گردش مالي در کشور است ، تاکيد کرد: عمده توليدکنندگان ساختمان به دليل نبود مشتري دچار رکود شده‌اند، از اين رو تسهيلات ويژه‌اي را براي اين بخش در نظر گرفته‌ايم.

وي با بيان اين که اين تسهيلات در دوبخش برنامه‌ريزي شده است، تصريح کرد: يکي تسهيلاتي است که سازندگان در اختيار خريداران با حفظ منافع خريدار قرار مي دهند و در بخش ديگر نيز در حال رايزني با بانک هاي عامل براي ارائه تسهيلات ويژه هستيم.

عقبايي همچنين با اشاره به برگزاري نمايشگاه بين المللي املاک و مستغلات، مهمترين هدف از برگزاري آن را توجه به بازار مسکن در شرايط رکود و شرايط اقتصادي کشور اعلام کرد.

وي گفت : تبيين اهميت موضوع مسکن و جايگاه نخست آن در رشد، رکود و توسعه اقتصادي کشور، معرفي پهنه وسيع جذب سرمايه و فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي مسکن و مستغلات در داخل کشور، جذب و هدايت سرمايه‌هاي داخلي و خارجي، معرفي توانمندي انبوه‌سازان و شرکت‌هاي بزرگ فعال در صنعت ساختمان، کمک به شفاف‌سازي گردش کار و عملکردهاي مورد استفاده در بازار ساخت و ساز، ايجاد توازن و پايداري در قيمت ها و کمک به کنترل نرخ املاک و مستغلات کشور، معرفي روش‌هاي صنعتي سازي و توانمندي آن در ارتقاي کيفيت، افزايش سرعت و کاهش هزينه تمام شده، معرفي ابزار و روش‌هاي نوين فروش در بخش املاک و مستغلات نيز از اولويت‌هاي برگزاري نمايشگاه است.

سومين نمايشگاه املاک و مستغلات از چهارم تا هفتم اسفند 1394 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود.

عقبايي گفت: در اين نمايشگاه مالکان و مديران پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري با معرفي بهترين فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در املاک شرايطي براي عرضه‌مطلوب املاک با امکان ارزيابي و مقايسه‌ي بهتر را فراهم مي‌کنند.

وي با اشاره به حضور خارجي ها در نمايشگاه امسال گفت: اين نمايشگاه امسال با همکاري اتحاديه کشوري مشاوران املاک و مجموعه بانيان اميد کار خود را آغاز خواهد کرد و نمايندگاني از کشور هاي امارات متحده عربي، ترکيه، چين و ... نيز مشارکت فعال خواهند داشت و آخرين توانمندي خود را در معرض نمايش قرار خواهند داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار