مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

بهره برداری از36طرح راه وشهرسازی در دهه فجر

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از بهره برداری از 36 طرح راه و شهرسازی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر امسال در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 25 January 2016
  مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از بهره برداری از 36 طرح راه و شهرسازی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛سید کمال الدین میرجعفریان روز دوشنبه اعلام کرد: این طرح ها در حوزه راه شامل ساخت، بهسازی، روکش آسفالت بزرگراه، راه اصلی و فرعی روستایی و در حوزه مسکن شامل ساختمان دولتی، مسکن مهر و بازسازی بافت های فرسوده است.
وی افزود: تکمیل و احداث بزرگراه مهران - مرز، احداث چهار و نیم کیلومتر میدان و 11 کیلومتر روشنایی در پایانه مرزی مهران و بهره برداری از 140 واحد مسکن مهر و 560 واحد بافت های فرسوده از عمده ترین طرح های بهره برداری شده در ایام دهه فجر است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تاکید کرد: برای انجام و تکمیل این طرح ها اعتباری بالغ بر 956 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی و ابلاغی سازمان راهداری هزینه شده است.
میرجعفریان یادآور شد: در هفته دولت نیز 24 پروژه با اعتباری بیش از 136 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با بهره برداری از این طرح ها در ایام دهه فجر در مجموع امسال 60 طرح به بهره برداری خواهد رسید.
طول راه های استان ایلام سه هزار و 183 کیلومتر است که شامل 42 کیلومتر بزرگراه، 597 کیلومتر راه روستایی، 871 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 646 کیلومتر راه روستایی است./م 

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار