کشف حجاب به بهانه گردشگری؛

وقتی بعضی ها مازندران را با حیاط خلوت خود اشتباه می گیرند!

مشاهده برخی از مردان با شلوارهای کوتاه و لباس های نامناسب و همچنین زنانی که در اتومبیل ها و یا برخی از نقاط گردشگری کشف حجاب کرده نشان دهنده این است که آنها یا هیچ واهمه ای از انجام کار خود نداشته و یا اینکه...
کد خبر: ۱۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 28 March 2015
بر اساس گفته مسئولین بیش از 6 میلیون مسافر وارد استان مازندران شده اند.
به گزارش تابناک مردم مازندران دارای پیشینه ای دیرینه در مسائل دینی بوده و در عرصه های محتلف سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و دینی تا کنون بارها این مساله را به اثبات رسانده اند.
تقدیم بیش از ده هزار و هفتصد شهید و هزاران جانباز به انقلاب اسلامی تنها گوشه ای از علاقمندی و تعصب مردم شریف این استان به تکلیف در مقابل دین و میهن می باشد.
 اما آنچه در سال های اخیر و همزمان با ورود گردشگران باعث نگرانی شده و حتی تذکرات متعدد ائمه جمعه شهرهای استان را نیز در پی داشته عدم پایبندی برخی از گردشگران به مسائل دینی بوده که به طرق گوناگون قبح شکنی کرده و گویا شهرهای استان را با حیاط خلوت خود اشتباه گرفته اند .
مشاهده برخی از مردان با شلوارهای کوتاه و لباس های نامناسب و همچنین زنانی که در اتومبیل ها و یا برخی از نقاط گردشگری کشف حجاب کرده نشان دهنده این است که آنها یا هیچ واهمه ای از انجام کار خود نداشته و یا اینکه نیرویی که بخواهد برخورد قانونی لازم با این مساله را در استان داشته باشد پای کار نیامده است .
البته به کرات چنین صحنه هایی در اوایل سال و همزمان با ایام فاطمیه مشاهده شد ضمن اینکه شنیدن صدای موسیقی حرام از برخی از ماشین ها در برخی از پارکها و نقاط گردشگری که مربوط به عموم مردم می باشد این سوال را برای اذهان عمومی بوجود می آورد که چرا با مرتکبین با این مسائل برخوردی نمی شود ؟
این موارد در حالی در استان مشاهده می شود که پیش از آغاز سال سردار جعفری نسب فرماندهی انتظامی استان اعلام کرده بود نیروی انتظامی مصمم به برخورد قانونی با اینگونه از افراد می باشد .
البته باید گفت چنین صحنه هایی حتی در کنار خیابان های اصلی، شهرک های ساحلی ، نقاط جنگلی و... به راحتی قابل مشاهده است که مسئولین برای صحت این موضوع کافیست تنها به خود مقداری زحمت داده تا بیشتر به عمق این فاجعه فرهنگی پی ببرند .
علی ایحال با توجه به تذکرات صاحب نظران دینی ضروریست مسئولین ذیربط تدابیر لازم در حل این مشکل را اتخاذ کرده تا دیگر شاهد چنین صحنه هایی در مناظر عمومی استان نباشیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار