تزریق 40 هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح تحول سلامت در کشور

معاون اجرایی مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت گفت: با تزریق ۴۰ هزار میلیارد ریال از سوی دولت یازدهم و اجرای طرح تحول سلامت گام مهمی در حوزه بهداشت مردم برداشته شد.
کد خبر: ۱۷۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 30 January 2016
معاون اجرایی مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت گفت: با تزریق ۴۰ هزار میلیارد ریال از سوی دولت یازدهم و اجرای طرح تحول سلامت گام مهمی در حوزه بهداشت مردم برداشته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آغاز به کار طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت پیش از ظهر امروز شنبه با حضور عباس نوروزی نژاد معاون اجرایی مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت، در مرکز سلامت شهرک امام خمینی (ره ) کرمانشاه برگزار شد.

نوروزی نژاد در این مراسم با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در کشور، اظهار داشت: توجه به حوزه سلامت و بهداشت از اولویت های دولت یازدهم است.

وی اجرای طرح تحول سلامت در کشور را بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود: کرمانشاه در این زمینه از استان های پیشرو در کشور بوده که توانسته همه جمعیت خود را زیر پوشش این طرح قرار دهد.

نوروزی نژاد ادامه داد: این در حالیست که در استان های دیگر برای اجرای طرح تحول سلامت تمرکز تنها بر مناطق حاشیه نشین بوده است.

وی تصریح کرد: پیش از اجرای طرح تحول سلامت حدود ۱۰ میلیون نفر در حاشیه شهرهای کشور در خصوص مسئله بهداشت و درمان خود بلاتکلیف بودند که با تزریق ۴۰ هزار میلیارد ریال از سوی دولت یازدهم و اجرای طرح مذکور گام مهمی در حوزه بهداشت مردم برداشته شد.

معاون اجرایی مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت از تلاش و همکاری وزارتخانه های دیگر کشور از جمله وزارت نفت و رفاه در راستای اجرای طرح تحول سلامت قدردانی کرد.

نوروزی نژاد در پایان به تلاش های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت طی ۲ سال اخیر در راستای شناسایی و کنترل بیماری های واگیر اشاره کرد و گفت: این امر از جمله برنامه های موفق وزارت بهداشت بوده که موجب کنترل بیماری هایی نظیر ایدز و سل شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار