کتاب «حضرت ماه» در اردبیل رونمایی شد

در آستانه ایام‌الله دهه فجر و با حضور معاون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل کتاب «حضرت ماه» مروی بر شخصیت‌ها و اندیشه‌های ناب امام خامنه‌ای رونمایی شد.
کد خبر: ۱۷۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸ 30 January 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل و با حضور جمعی از فرهیختگان و نویسندگان استان اردبیل، مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل برگزار شد از کتاب «حضرت ماه» نوشته عظیم الیاسی رونمایی شد تا این کتاب ارزشمند در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

این کتاب که در چهار بخش تهیه و تدوین شده شامل شخصیت مقام معظم رهبری ، اصول سیره‌ای امام خامنه‌ای، سیره اجتماعی معظم‌له، امام خامنه‌ای در بیان دوستان و همچنین اندیشه امام خامنه‌ای در بیش از 500 صفحه گردآوری شده که بخش پایانی آن نیز شامل عکس‌ها و تصاویری از مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

این کتاب که توسط انتشارات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و در قم چاپ شده است بهشمارگاه200 هزار نسخه و به قیمت 25 هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

نویسنده کتاب حضرت ماه گفت: از سال 85 و با تحقیق و پژوهش گسترده گردآوری مطالب و چاپ کتاب را انجام دادم و در این 9 سال با عنایت پرودردگاه متعال و به ویژه حضرت ثامن‌الحج (ع) تالیف این کتاب به پایان رسیده است.

عظیم الیاسی افزود: این کتاب که تقریظ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل آیت‌الله سید حسن عاملی است در چهار بخش تالیف شده که از زندگی‌نامه معظم‌له گرفته تا اندیشه و سیره و سلوک امام خامنه‌ای تهیه و تدوین شده است.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: سعی کردم تا کتاب مستند به مطالب واقعی و بسیار مطلوب باشد تا علاقمندان بتواننداز مطالب آن بهره بگیرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار