بازرس افتخاری شهرداری شیراز شوید

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز از سازمان‌دهی بازرسان افتخاری متشکل از کارمندان شهرداری و شهروندان داوطلب در حوزه حمل‌ونقل این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 31 January 2016
به گزارش تابناک فارس: محمد فرخ‌زاده  هدف از اجرای این طرح را مشارکت بازرسان افتخاری در ارتقای کیفیت خدمات شهرداری در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک به‌ویژه نظارت بر پارکینگ‌ها، پل‌های عابر پیاده، علائم ایمنی، پیشنهاد‌ها و راهکارهای برون‌رفت از حجم ترافیک، روان‌سازی و گره‌گشایی ترافیکی، نظارت بر عملکرد پیمانکاران و آموزش ترافیک در جامعه و نظارت بر عملکرد پیمانکاران زیر نظر این سازمان است.

وی افزود: در تلاش هستیم با سازمان‌دهی این افراد که همگی از کارشناسان و مدیران تلاش‌گر و متخصص شهرداری و شهروندان شیرازی هستند، ارتقای فرهنگ ترافیک در جامعه را بسترسازی کنیم.

این مدیر شهری افزود: نظارت نامحسوس بر عملکرد پارکینگ‌های عمومی و گزارش مسائل و مشکلات ترافیکی شامل پل‌های مجهز به آسانسور، پله‌برقی و نقاط حادثه‌خیز شهری از مهم‌ترین محورهایی است که با مشارکت این بازرسان افتخاری در راستای اصلاح و بهینه‌سازی آن اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک بیان کرد: این کارشناسان تاکنون هشت ساعت دوره آموزشی را با موضوع آشنایی با حوزه فعالیت‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در زمینه‌های مختلف تئوری و عملی طی کرده و آماده فعالیت در سطح شهر هستند.

فرخ‌زاده با بیان اینکه شهروندان داوطلب می‌توانند از طریق سامانه دریافت پیامک 3000137747 در این طرح با ما مشارکت کنند، اظهار داشت: معتقد هستیم با تشکیل شبکه مردمی و بهره‌گیری از سازمان‌های مردم‌نهاد می‌تواند فرهنگ ترافیک در جامعه را ارتقا دهد ضمن این‌که شناسایی مشکلات و موانع توسط مردم سریع‌تر از هرگونه سیستم پایش خواهد بود.

وی از عزم جدی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک برای رفع مشکلات مختلف بنابر اولویت‌بندی مردم و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر سامانه پیامک با شماره‌های 32304159 داخلی 185 و شماره همراه 09355569681 نیز برای مشارکت در این طرح تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار