نماینده مردم پلدختر

انتخابات نقطه عطفی در انقلاب اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است

نماینده مردم پلدختر انتخابات را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی دانست و گفت: حضور در این عرصه یک وظیفه و تکلیف برای تعیین سرنوشت و اداره غیرمستقیم کشورمان توسط مردم عزیز است.
کد خبر: ۱۷۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۱ 01 February 2016

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ازلرستان ، علی کائیدی در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز ایام الله دهه فجر با اشاره به موضوع نفوذ دشمن گفت: نفوذ آفت بزرگی است و هدف اصلی دشمن از نفوذ در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری مقابله با روح انقلابی‌گری اسلامی است که ملت پیروز اسلام هرگز فرصتی را برای تهدید و توطئه های دشمنان نخواهند داد.


وی ضمن تقدیر از قدرت رزمندگان و دریادلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستگیری تفنگداران آمریکایی در تجاوز به مرزهای آبی کشورمان که موجب افتخار ملت ایران در جهان شده است در عین حال گفت:اصل شرکت در انتخابات و انتخاب درست با رای به نامزدهای اصلح موضوع قابل اهمیت در ماندگاری انقلاب است.

نماینده مردم پلدختر با اشاره به مشکلات و مطالبات حوزه انتخابیه‌اش، گفت: از وزیر نیرو می خواهم به مطالبه به حق مردم پل دختر با توجه به محرومیت و گرمسیری منطقه و گرانی هزینه برق نسبت به تعدیل برق شهرستان اقدام کنند. هم چنین نسبت به هزینه سرسام‌آور آب های کشاورزی و آب شرب در منطقه پلدختر و لرستان تجدیدنظر کنند.

کائیدی در ادامه با درخواست از وزیر مسکن نسبت به تعیین تکلیف محرومیت حاشیه نشینان پل دختر، گفت: از وزیر جهاد کشاورزی با توجه به محرومیت استان لرستان می خواهم تسهیلات ارزان قیمت لازم جهت استفاده از صندوق توسعه ملی برای مقتضیان واحدهای دام و طیور را فراهم کنند زیرا درآمد بیشتر مردم استان پل دختر و لرستان از طریق دام و طیور است.

نماینده مردم پل‌دختر تصریح کرد: با توجه به ذخایر معادن حوزه‌ام از مدیر عامل بانک ملی و استاندار لرستان درخواست دارم نسبت به صنایع پایین دستی پتروشیمی و تولید لوله های بدون درز در اسرع وقت اقدام کنند تا موجب اشتغال جوانان شود. همچنین از دولت می خواهم نسبت به وضعیت حقوقی و معیشتی بازنشستگان اقدام کند.

وی افزود: بیکاری و شرایط سخت رکود و تورم و گرانی و مشکلات معیشتی را برای مردم به ویژه مردم حوزه انتخابیه‌ام ایجاد کرده که باید به آن توجه شود. دولت نمی‌تواند مساله بیکاری و اشتغال جوانان در دوران زودگذر جوانی را حل کند ولی می تواند برای گذران این قشر پر انرژی فکری نو کند.

کائیدی ادامه داد: از وزیر نیرو و استاندار می خواهم نسبت به تکمیل پروژه آب رسانی کشاورزی بعد از 13 سال که موجب وهن نظام شده جهت اشتغال و توسعه کشاورزی منطقه اقدام کند. همچنین از وزیر ورزش می خواهم نسبت به تکمیل پروژه ناتمام استخر پل دختر اقدام کند و نسبت به راه اندازی مکان های ورزشی نیز اقدامات لازم را بیاندیشد.

وی در پایان با درخواست از وزیر بهداشت نسبت به اختصاص تجهیزات پزشکی گفت: از وزیر مسکن، شهرسازی و معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت می خواهم با توجه به اینکه جاده تنگه فنی به طرف اندیمشک هر روز با ترافیک بالا و ماشین های نفت کش عراقی روبروست و هر روز تصادف و فوتی در این منطقه داریم ، آن را در لایحه بودجه 95 درج کنند.

خبرنگار رضا جودکی


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار