بهره‌برداری از 75 پروژه تولیدی در اردبیل

مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: در گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر بیش از 75 طرح تولیدی و کارآفرینی در جای جای استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۷۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 01 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، ارژنگ عزیزی عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های تولیدی و اقتصادی در اردبیل اظهار کرد: این پروژه‌ها در ایام‌الله دهه‌فجر و با هدف ایجاد فرصت‌های اشتغال برای جویندگان کار افتتاح می‌شود تا زمینه اشتغال بیش از 430 نفر در استان فراهم آید.

وی سرمایه‌گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی را در اجرای این پروژه‌ها بیش از 9 میلیارد و 440 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها اغلب در شهرک‌های صنعتی و به عنوان واحدهای تولیدی جدید مطابق با شرایط و ظرفیت تولیدی استان در بخش‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع شیمیایی، سلولوزی و... به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل آماده مشارکت واقعی در جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه بخش‌های مختلف به ویژه بخش‌های تولیدی و اقتصادی است، افزود: با بهبود روابط ایران با کشورهای دیگر و در دوران پسابرجام انتظار می‌رود عملیات سرمایه‌گذاری توسط سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان اردبیل شاهد و ناظر باشیم.

عزیزی این سرمایه‌گذاری‌ها را همراه با ایجاد مزیت‌های مختلف و رونق روزافزون عرصه کارآفرینی و اشتغال مولد توصیف کرد و ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با تقویت این جبهه و تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از گذشته بتوان در این عرصه موفق عمل کرد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این بازدید تصریح کرد: در گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر در سطح استان بیش از 450 پروژه تولیدی، اقتصادی، صنعتی و کارآفرینی در حوزه‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

علی آذرنژاد رقم سرمایه‌گذاری شده برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها را بیش از 390 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها توسط 33 دستگاه اجرایی در سطح استان عملیاتی شده که اغلب مربوط به توسعه مناطق روستایی، خدمات گازرسانی، آب‌رسانی،‌ عمران روستایی، تأسیسات زیربنایی و طرح‌های کشاورزی است.

وی به فعالیت‌های گسترده گازرسانی در استان و تلاش برای گازرسانی صددرصد به روستاها تا دو سال آینده بیان کرد:‌ در این زمینه با همکاری شرکت گاز استان برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها به شکل مطلوب انجام شده و زمینه حرکت تحولی را با قدرت و توانمندی بیشتر به انجام می‌رسانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار