لیگ دسته سوم فوتبال، اشتباهات فردی منجر به باخت شهرداری اراک شد

تابناک: تیم فوتبال شهرداری اراک با نتیجه سه بر یک مغلوب فجر میثاق کرج شد.
کد خبر: ۱۷۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 05 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، در هفته نخست مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور دو تیم شهرداری اراک و فجر میثاق کرج عصر پنج شنبه در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با برتری نماینده کرج همراه بود.

در نیمه اول این دیدار که با یک روز تاخیر برگزار شد اکثر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار تیم شهرداری بود و قادر افکاری می توانست با شوت از راه دور دروازه تیم میهمان را باز کند اما واکنش دروازه بان تیم فجر میثاق مانع از این اتفاق شد در وقت های اضافی نیمه اول بر روی تعلل بازیکنان تیم شهرداری علیرضا عزیزی گل اول تیم فجر میثاق را به ثمر رساند تا نیمه اول با حساب یک بر صفر به نفع کرجی ها به پایان برسد.

در آغازین دقایق شروع نیمه دوم محسن حنیفی مدافع میانی تیم شهرداری با ضریه سر بازی را به تساوی کشاند. پس از این گل شوت فرید شریفی اصل بازیکن تیم فجر میثاق در میانه راه به مدافع شهرداری برخورد کرد و با تغییر مسیر درون دروازه جای گرفت. علیرضا عزیزی زننده گل نخست تیم فجر میثاق در ادامه دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا شرایط برای یاران حسین عبدی دشوار شود.

نفرات جایگزین تیم شهرداری می توانستند اختلاف را کم کنند اما تیرک دروازه مانع از این اتفاق شد تا تیم شهرداری اراک در اولین دیدار خود با حساب سه بر یک مغلوب فجر میثاق کرج شود.

در دیگر بازی ها گروه دوم این رقابت ها استقلال جنوب تهران و صفاهان اصفهان به تساوی یک به یک رسیدند. شهرداری همدان چهار بر دو افرا درب تبریز را شکت داد. ایرانداد تهران دو بر یک امید حسن آباد را مغلو کرد و دیدار تیم های استانداری کرمانشاه و شهرداری ورامین لغو شد.

تیم فوتبال شهرداری اراک در هفته دوم این رقابت ها چهارشنبه 21 بهمن ماه ساعت 14 در تبریز به مصاف تیم افرا درب خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار