دستگیری کلاهبرداری با 31 فقره سرقت

کد خبر: ۱۷۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ 30 March 2015
فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: دزد سابقه داری که در سطح شهرهای مازندران اقدام به کلاهبرداری وسیعی کرده بود با 31 فقره سرقت به دام پلیس آمل افتاد.

سرهنگ ولی اله گنجیان مقدم  به خبرنگار ایرنا گفت : ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، فردی به نام ' حسین-ی ' را که به اتهام کلاهبرداریهای متعدد تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان نور بوده را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: در بازجویی های پلیسی این دزد تاکنون به 31 فقره سرقت اعتراف کرده و تحقیقات در رابطه با دیگر سرقت های این متهمان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: این دزد در اجرای طرح های عملیاتی در شهرستان آمل با انجام کارهای پلیسی شناسایی و دستگیرشد.

سرهنگ گنجیان، از مردم خواست: هرگونه مورد مشکوک را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

وی، با بیان انیکه وقوع سرقت در جامعه موجب نارضایتی شهروندان می شود و از طرفی تاثیری منفی بر احساس امنیت جامعه خواهد داشت، اضافه کرد: مبارزه و پیشگیری از سرقت در اولویت کاری پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی آمل ادامه داد: با تدابیر خاص و هوشمندانه از سوی قرارگاه مبارزه با سرقت و اعزام گشت های هدفمند به نقاط آلوده و از پیش تعیین شده ، کنترل و پایش سارقان سابقه دار و همچنین برخورد و مبارزه با مالخران ، تعداد زیادی از سارقان و مالخران لوازم داخل خودرو ، ساختمان نیمه کاره ، منزل ، مغازه و دوچرخه شناسائی و دستگیر شدند.

سرهنگ گنجیان یادآورشد: تقویت و مشارکت سازمان ها در زمینه تولید امنیت و مبارزه با سرقت و همچنین بکارگیری توان نیرو های پلیس و دستگاه ها در امر تشدید مبارزه بسیار موثر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار