خانه کشتی در رشت احداث می شود

کد خبر: ۱۷۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 07 February 2016
تابناک: مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان گفت : پس از افتتاح اولین خانه کشتی گیلان در فومن، یک خانه کشتی نیز در رشت احداث می شود .

مسعود رهنما روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : خوشبختانه اولین خانه کشتی استان گیلان در دهه مبارک فجر جاری در شهرستان فومن به بهره برداری رسید و امیدواریم خانه کشتی رشت نیز در زمین اهدایی با یک هزار متر مربع زیربنا بزودی ساخته شود.

وی با اشاره به ساخت اولین خانه کشتی گیلان اظهار کرد : خوشبختانه نخستین خانه کشتی گیلان در فومن توسط فردی نیکوکار و خیری به نام احمد خدابنده لو ساخته شده و در اختیار ورزشکاران این رشته قرار گرفت .

وی ادامه داد : هزینه ساخت این خانه کشتی حدود 15 میلیارد و 500 میلیون ریال بوده که با توجه به مستعد بودن استان گیلان در رشته ورزشی کشتی ، احداث این خانه جزو الزامات این رشته محسوب می شود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه آغاز ساخت سالن کشتی فومن از سال 85 توسط این اداره کل صورت گرفت ، بیان کرد : پس از آن ساخت این خانه متوقف شد و در سال 93 نیز با ورود خیر ورزشی (احمدخدابنده لو) این طرح دوباره آغاز بکار کرد .
وی ظرفیت خانه کشتی گیلان را حدود 500 نفر تماشاگر عنوان کرد و یادآور شد: دو تخته تشک کشتی از طرف هیات این رشته ورزشی به این خانه اهدا شده و این مکان دارای سالن غذاخوری و خوابگاه نیز می باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار