معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور

ایجاد صندوق های مشارکتی در روستاها

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور بابیان اینکه با اجرای طرح مشارکت روستایی وضعیت روستاها بهتر می‌شود، از روستاییان خواست نسبت به ایجاد صندوق های مشارکتی اقدام کنند.
کد خبر: ۱۷۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 07 February 2016
 به گزارش تابناک مازندرن، سید ابوالفضل رضوی در حاشیه نمایشگاه توانمندی زنان روستایی افزود: از یک سال گذشته اعلام کرده‌ایم که روستاییان یک صندوق مشارکتی ایجاد کنند و ما نیز وام‌های لازم برای تولید محصولات کشاورزی و صنایع‌دستی ارائه خواهیم داد اما بیشتر استان‌ها در این زمینه اقدامی انجام نداده‌اند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهور گفت: برخی از استان‌ها مثل یزد و کرمان با کمک مقامات داخلی استان طرح ایجاد مکان ثابت برای عرضه کالا را  انجام داده‌اند و این طرح در مازندران نیز با کمک شهرداری و مقامات ارشد استانی باید انجام شود و وام لازم هم در این زمینه اعطا خواهد شد.

رضوی بابیان این‌که همه طرح‌های روستایی به دنبال اقتصاد مقاومتی هستند و تمام این طرح‌ها در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری اجرا می‌شود، از روستاها به‌عنوان خاستگاه اقتصاد مقاومتی یادکرد و گفت: باید برای تثبیت جمعیت روستایی، جلوگیری از مهاجرت روستاییان و تولیدات اقتصاد مقاومتی اقدامات لازم انجام شود.

وی از اجرای طرح مشارکت روستایی در کشور خبر داد و افزود: این طرح در خراسان شمالی و جنوبی انجام‌شده و امید است که با اجرای آن در مازندران بتوانیم جلوی مهاجرت روستاییان را بگیریم و چنانچه  این طرح پنج سال انجام شود روستاها وضعیت بهتری خواهد داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار