عضو شورای شهر رشت: به جای اینکه خیابان باز کنیم داریم خیابان‌ها را می بندیم‌ و‌ سنگ‌فرش می کنیم!

کد خبر: ۱۷۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 07 February 2016
تابناک: یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای شهر رشت امروز در ساختمان قدیمی شورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , رفیعی نوده رئیس شورای شهر رشت در ابتدای این جلسه با قدردانی از همه مردم بابت برگزاری باشکوه تشییع پیکر شهید کوچک زاده گفت:تشییع شهید حامد کوچک زاده بسیار خاص بود و مردم رشت نشان دادند عاشق شهادت هستند .

محمود باقری خطیبانی به عنوان اولین ناطق جلسه با تاکید بر لزوم آرامش روانی مدیران اظهار کرد: برخی کارها نتیجه رفتار اشتباه خودمان است که ن را نمی پذیریم. وی به برخی تغییرات در سطح شهرداری اشاره کرد و گفت:از آقای شهردار خواهش می کنم که در عزل و نصب های خود دقت کنند.

باقری خطیبانی با بیان اینکه«مشکلات گذشته به ما ارتباط دارد » اظهار کرد:هنر ما این است که به جای اینکه خیابان باز کنیم داریم خیابان‌ها را می بندیم‌ و‌ سنگ‌فرش می کنیم!

وی افزود:سازمان مالیات از بدهکاری ۵۷ میلیارد تومانی سازمان های شهرداری خبر داده است و دستور توقیف اموال را داده اند و امیدوارم این مشکلات حل شود.باید بتوانیم کاری برای این مردم کنیم تا که موقع رفتن سربلند باشیم. موسوی روزان با تبریک ایام‌الله دهه مبارک‌ اظهار کرد:در جشن پیروزی انقلاب هستیم‌ و حضور مردم در ۲۲ بهمن مشت محکمی در دهان استکبار خواهد بود.

وی با بیان اینکه آماده سازی شهر برای ایام‌ عید مهم است اظهار کرد:هم اکنون ۵۰ پروژه در حال اجرایی است که از جمله مهمترین آنها می توان به پروژه پیاده راه، پل عابر پیاده و… اشاره کرد. موسوی روزان خواستار پاسخگویی شهردار رشت به ۱۷ سوال اعضای شورای شهر شد و گفت: حمایت اعضای شورای شهر از پاکبان ها به نماد از اتحاد اعضای شورای شهر تبدیل شده است و باید به پاکبان ها در جهت حل مشکلاتشان توجه شود.

روزان انسجام و اتحاد اعضای شورای شهر را راهکار بسیاری از مشکلات دانست و همچنین خواستار رفع‌ مشکل پارک قدس رشت شد. گفتنی است محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت برای پاسخگویی به سوالات اعضای شورا در صحن شورا حضور یافته است.

در این جلسه دو فوریت لایحه تجمیع بیمه شهرداری و انتخاب شرکت بیمه گر مورد موافقت قرار نکرفت و لایحه کمک مالی به باشگاه سپیدرود تصویب شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار