شهدای مدافع حرم فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگاه داشته اند

تابناک: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک: شهید مسلمی سند افتخار استان مرکزی و شهرستان اراک است که جان خود را در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) و همچنین پایداری دین اسلام فدا کرد.
کد خبر: ۱۷۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 08 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عابد حقدادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک، با اشاره به شهادت پاسدار رشید اسلام سعید مسلمی یکی دیگر از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) که یک ورزشکار و مربی اخلاق مدار در شهر اراک بود ضمن تاکید بر تلاش هر چه بیشتر در انتقال آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی به نسل جوان، گفت: شهدای مدافع حرم، فرهنگ شهادت و ایثار را همچنان زنده نگاه داشته و موجب ترویج آن شده اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در حاشیه مراسم استقبال پیکر شهید سعید مسلمی دومین شهید مدافع حرم شهرستان اراک، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم پاسداران حرم اهل بیت (ع) در برابر تکفیری ها هستند و کار آنها کاری مقدس است.

وی افزود: شهادت این شهید بزرگوار و دیگر شهدای مدافع حرم نشان دهنده حقانیت شیعه در برابر گروه های تکفیری و تروریستی است.

حقدادی تصریح کرد: شهید مسلمی سند افتخار استان مرکزی و شهرستان اراک  است که جان خود را در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) و همچنین پایداری دین اسلام فدا کرد.

پیکر مطهر دومین شهید مدافع حرم شهرستان اراک صبح فردا بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی این شهرستان از میدان شهداء به سمت گلزار شهدای بهشت زهرا اراک تشییع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار