نگرانی شهردار قم از وضعیت زیست محیطی شهر

شهردار قم گفت: وضعیت زیست محیطی شهر قم نگران‌کننده است زیرا وجود صنایع آلاینده در ورودی‌های قم مشکلات بسیاری برای این شهر به دنبال دارد.
کد خبر: ۱۷۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶ 10 February 2016
به گزارش تابناک قم، مرتضی سقائیان‌نژاد در هشتمین جلسه شورای اداری استان قم که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، با بیان اینکه متوسط درآمد سالانه هر خانواده در قم زیر 20 میلیون تومان است، اظهار کرد: وضعیت زیست محیطی شهر قم نگران کننده است زیرا وجود صنایع آلاینده در ورودی‌های قم مشکلات بسیاری برای این شهر به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: درآمد امسال شهرداری قم یک هزار میلیارد تومان است که فقط 350 میلیون تومان آن نقدی بوده و تاکنون 50 درصد آن تحقق پیدا کرده است.

شهردار قم با تاکید بر اینکه 14 پروژه شهری نیازمند اعتباری بیش از 3 هزار میلیارد تومان است، عنوان کرد: این مجموعه هر روز یک میلیارد و 300 میلیون تومان باید سود بدهی‌های خود را پرداخت کند به همین علت اگر بخواهیم مشکلات این شهر را برطرف کنیم باید به این شهر نگاه ملی داشته باشیم.

وی از 450 میلیارد تومان مطالبات سنواتی شهرداری قم از دولت یاد کرد و ادامه داد: بر اساس تفاهم‌های منعقد شده در جدول بودجه سال آینده این مطالبات مورد توجه قرار گرفته است که امیدواریم با تخصیص آن بتوانیم به نتایج مناسبی در شهر قم برسیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار