رکود بازار تلفن همراه و رایانه در زنجان

رئیس اتحادیه خدمات موبایل و رایانه زنجان با اشاره به رکود بازار تلفن همراه و رایانه‌ در زنجان گفت: فعالیت در این بخش صرفا تبدیل به یک نوع شب‌نشینی شده است.
کد خبر: ۱۸۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 16 February 2016
فضائیل رستمی‌راد امروز در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: واحدهای فعال زیر نظر اتحادیه خدمات موبایل و رایانه واحدهای مختلفی را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موبایل، کامپیوتر، خدمات فرهنگی، کافی‌‎نت‌ها، خدمات پیامکی از جمله واحدهای فعال زیر نظر اتحادیه خدمات موبایل و رایانه هستند، افزود: از مجموع واحدهای فعال زیر نظر این اتحادیه 210 مورد مربوط به موبایل و خدمات موبایلی است.

رئیس اتحادیه خدمات موبایل و رایانه زنجان همچنین از فعالیت 170 واحد در زمینه کامپیوتر در زنجان خبر داد و گفت: تعداد واحدهایی که خدمات فرهنگی ارائه می‌دهند، نیز 45 تا 50 واحد است.

رستمی‌راد همچنین تعداد واحدهای کافی نت فعال در زنجان را 40 باب اعلام کرد و اظهار داشت: خدمات پیامک فعال در زنجان نیز چهار تا پنج مورد است.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد از واحدهای فعال زیر نظر اتحادیه خدمات موبایل و رایانه زنجان مجوزدار هستند، افزود: فقط 10 تا 20 درصد مجوز ندارند که آنها نیز در حال اخذ مجوز هستند.

رئیس اتحادیه خدمات موبایل و رایانه زنجان با اشاره به کسادی بازار فروش موبایل و کامپیوتر در زنجان افزود: این امر از وضعیت کل بازار نشات گرفته و متاسفانه وقتی از کنار واحدهایی که در بخش موبایل یا رایانه رد می‌شویم، فروشندگان به جای کاسبی به شب‌نشینی مشغول هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار