کارشناس آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد اعلام کرد:

شرکت 990 نفر در دوره های تبلیغات اسلامی

کارشناس آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سال 93 بیش از 990 نفر از دوره های آموزشی غیر حضوری این اداره کل بهره مند شده اند.
کد خبر: ۱۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 04 April 2015
به گزارش تابناک یزد ،حجت الاسلام خلیل سلطانی در تبیین فعالیت های صورت گرفته در حوزه آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در سال گذشته گفت: در حوزه آموزش در سال گذشته  بیش از 990 نفر از دوره های آموزشی غیر حضوری این اداره کل بهره مند شده اند.

وی افزود:این تعداد در قالب 7 عنوان دوره شامل توسعه و ترویج فرهنگ نماز ، معارف انقلاب اسلامی، اخلاق مدیریت اسلامی و فلسفه عاشورا،سیره شناسی فاطمی،آداب و اسرار نماز و امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است.

سلطانی  اظهار داشت: دوره آموزشی توسعه و ترویج فرهنگ نماز ویژه روحانیون مستقر در 16 ساعت و با حضور 35 نفر از برادران برگزار شده است.

وی اضافه کرد: دوره غیر حضوری آموزش احکام ویژه مبلغات استان با حضور 84 نفر از خواهران و در 16 ساعت برگزار شد.

کارشناس آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: دوره آموزشی معارف انقلاب اسلامی یکی دیگر از دوره های غیر حضوری است که ویژه مسئولین انجمن های اسلامی استان و با حضور 18 نفر از خواهران و 45 نفر از برادارن و در مجموع برای 63 نفر در 16 ساعت برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی غیرحضوری اخلاق مدیریت اسلامی و فلسفه عاشورا گفت: این دوره ویژه مسئولین هیات مذهبی و با حضور 167 نفر از خواهران و 19 نفر از برادران و در مجموع برای 186 نفر دز 12 ساعت برگزار شده است.

سلطانی افزود: دوره آموزشی سیره شناسی فاطمی نیز با حضور 16 شرکت کنننده خواهر و 40 شرکت کننده برادر و در مجموع 56 نفر در 28 ساعت ویژه کارکنان اداره کل صنایع دستی،میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزارشده است.

وی گفت: دوره آموزشی آداب و اسرار نماز از دیگر دوره های آموزشی غیر حضوری بود که در سال 93 برای 18 نفر از خواهران و 9 نفر از برادران و در مجموع 27 نفر از کارکنان شرکت توزیع برق استان در 28 ساعت آموزشی برگزار شد.

سلطانی اظهار داشت: دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر نیز برای 13 نفر از خواهران و 6 نفر از برادارن و در مجموع 14 نفر از کارکنان شرکت توزیع برق استان در 6 ساعت آموزشی برگزار شد
 

بیشتر بخوانید:
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار