حامیان کاندیداها حرمت ایام فاطمیه را حفظ کنند

رئیس تبلیغات اسلامی دره شهر: ستادهای انتخاباتی در این ایام حرمت ایام فاطمیه را حفظ کنند و از هر گونه شادی و پخش آهنگ های نامتعارفی که این فضای غم و اندوه را بهم می زند پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۸۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ 22 February 2016
رئیس تبلیغات اسلامی دره شهر: ستادهای انتخاباتی در این ایام حرمت ایام فاطمیه را حفظ کنند و از هر گونه شادی و پخش آهنگ های نامتعارفی که این فضای غم و اندوه را بهم می زند پرهیز کنند.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام"منوچهر رییسی" رئیس تبلیغات اسلامی دره شهر در گفتگو با سیمره خبر ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: خداترس بودن و ترس از عذاب الهی بارزترین وجه اخلاقی حضرت زهرا (س) که باید از آن درس بگیریم.

وی حضرت فاطمه(س) مناسبترین الگو برا زنان دانست و اظهار کرد: کسانی که با اسوه بودن فاطمه زهرا(س) برای زنان امروزی مخالفند بدون شک الگویشان اسلامی و اخلاقی نیست، بلکه الگوی نامناسب مورد نظر خودشان را قبول دارند.

رییسی با بیان اینکه ویژگی بارز فاطمه الزهرا (س) دفاع همه جانبه از ولایت بود خاطر نشان کرد: بر طبق آیات قرآن ولایت ادامه رسالت است و اگر ولایت نباشد دستاوردهای رسالت نیز از بین خواهد رفت.

وی تصریح کرد: مردم با حضور خود درمراسمات سوگواری ایام فاطمیه حتی در روزهای عید محبت و ولایتمداری خود را به ائمه اطهار نشان می دهند.

معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر دره شهر با اشاره به تقارن تبلیغات کاندیدای انتخابات با ایام فاطمیه اول یادآور شد: ستادهای انتخاباتی در این ایام حرمت ایام فاطمیه را حفظ کنند و از هر گونه شادی و پخش آهنگ های نامتعارفی که این فضای غم و اندوه را بهم می زند پرهیز کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی دره شهر خاطرنشان کرد: کاندیداها و طرفداران آنها تقوای سیاسی را سرلوحه کارخود قرار دهند و از تخریب دیگر کاندیدها و وعدهای فراقانونی که خارج از توان یک نماینده است اجتناب کنند./ف

منبع:سیمره خبر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار