آخرین اخبار انتخاباتی از زبان مسئول انتخابات

دکتر سعید شبستری در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: با انصراف تعدادی از کاندیداها تعداد نامزدهای نمایندگی مجلس در استان به 316 نفر رسید که 147 نفر از آنها در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر رقابت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۸۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸ 25 February 2016
به گزارش تابناک تبریز،دکتر سعید شبستری در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: با انصراف تعدادی از کاندیداها تعداد نامزدهای نمایندگی مجلس در استان به 316 نفر رسید که 147 نفر از آنها در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به احتمال انصراف تعداد دیگری از کاندیداها قبل از آغاز رای‌گیری یا در طی رای‌گیری، گفت: تمام شعب اخذ رای با ستادهای انتخابات شهرستان‌ها در ارتباط هستند و به محض این که انصراف کاندیدایی تایید شود شعب اخذ رای نام او را از آگهی نصب شده در شعبه حذف خواهند کرد.

شبستری خاطرنشان کرد: در 44 حوزه اصلی و فرعی استان 2889 شعبه شامل 2177 شعبه ثابت و 712 شعبه سیار آرای مردم استان را جمع‌آوری خواهند کرد.


45 هزار نفر انتخابات را در آذربایجان شرقی برگزار می‌کنند
رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی گفت: 45 هزار نفر شامل عوامل هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، اعضای شعب اخذ رای، نمایندگان فرمانداران، محافظان و نیروهای انتظامی، کاربران رایانه و اعضای ستادهای انتخابات شهرستان‌ها انتخابات هفتم اسفند را در سراسر استان اجرا می‌کنند.

دکتر سعید شبستری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به این که 2889 شعبه اخذ رای در روز جمعه آرای مردم استان را جمع‌آوری خواهند کرد، افزود: در هر شعبه دو صندوق رای مستقر خواهد شد.

وی با بیان این که رای‌گیری از ساعت 8 صبح روز جمعه آغاز خواهد شد، گفت: مهلت رای‌گیری تا ساعت 18 است و در صورت نیاز از سوی ستاد انتخابات این مهلت تمدید خواهد شد.

شبستری از مردم استان خواست در ساعات اولیه روز جمعه برای رای دادن به شعب اخذ رای مراجعه کنند تا در ساعات پایانی با ازدحام در شعب مواجه نشویم.

وی همچنین به همراه داشتن شناسنامه و شماره ملی را برای رای دادن ضروری دانست و گفت: افرادی که کارت ملی در اختیار ندارند می‌توانند شخصا یا با مراجعه به شعب اخذ رای شماره ملی خود را از ثبت احوال استعلام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار